همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۰ برنامه در کیش اجرا می‌شود

سرهنگ«میرزاده» گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس ۴۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در این جزیره برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ «محمد میرزاده» فرمانده سپاه ناحیه کیش در نشست خبری اعلام برنامه‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری همزمان با سراسر کشور با دو شعار ویژه عموم و دانش آموزان برگزار می‌شود که شامل «ما مقاوم هستیم» ویژه عام و «نسل امیدوار» ویژه دانش‌آموزان است.

وی اضافه کرد: برنامه های دفاع مقدس با همکاری دستگاه ها و نهادهای مستقر در جزیره کیش با هدف همفکری و هم افزایی تدوین شده است که ۱۵ مورد به صورت عمومی و ۲۵ مورد به صورت تخصصی در پایگاه ها و مساجد برگزار می شود.

میرزاده یادآور شد: دیدار جامعه ایثارگران و مسوولان با خانواده شهدا، امام جمعه جزیره کیش و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، همایش پاسداشت نیروهای مسلح و تجلیل از جانبازان و ایثارگران، نواختن زنگ مهر و مقاومت از جمله رویدادهای برنامه ریزی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این جزیره است.

وی اضافه کرد: مسابقه کتاب و کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس ویژه کودکان و نوجوانان، محفل انس با قرآن کریم، آیین بزرگداشت عملیات شکست حصر آبادان، گرامیداشت سالروز شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا و توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این هفته است.

«ابراهیم فرجادی» رییس اداره امور ایثار گران سازمان منطقه آزاد کیش نیز با بیان اینکه دیدار جامعه ایثار و شهادت با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به صورت فصلی برنامه ریزی شده است، افزود: در ابتدای هفته دفاع مقدس نیز این دیدار با حضور برخی از ایثارگران جزیره برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها