فرمانده سپاه ناحیه «بن» خبر داد؛

اجرای ۱۷۱ برنامه در شهرستان «بن» به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرهنگ «کریمی» با اشاره به برگزاری ۱۷۱ عنوان برنامه در شهرستان «بن» به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: هدف از گرامیداشت این هفته زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج روحیه ایثار، فداکاری و شهادت است.
کد خبر: ۵۴۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ - 21September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع) سرهنگ «محسن کریمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان «بن» اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان همزمان با سراسر کشور از ۳۱ شهریور شروع و به مدت یک هفته اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۱۷۱ عنوان برنامه در شهرستان «بن» به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: همایش رزمندگان دفاع مقدس شهرستان «بن»، حضور در گلزار مطهر شهیدان، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، پیاده‌روی خانوادگی، مراسم شبی با شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس است.

کریمی ادامه داد: تجلیل از گروه‌های جهادی، افتتاح خانه محروم، توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر، مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرتی و حضور در پویش‌های مجازی از دیگر اقدامات ناحیه «بن» در هفته دفاع مقدس در سطح ستاد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه «بن» گفت: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج روحیه ایثار، فداکاری و شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها