مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای ۲۵۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

سرهنگ «فلاحی» از اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس به صورت محوری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ - 21September 2022

۲۵۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خراسان جنوبی، اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز پنج‌شنبه سی‌ویکم شهریور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ما مقاوم هستیم» آغاز می‌شود، بیان داشت: در راستای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس ستادهای شهرستانی نیز تشکیل شده تا برنامه‌های قوی و اثربخش برای نشر و تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان اجرا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به عناوین روزهای هفته دفاع مقدس، گفت: روز اول به‌عنوان «پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت»، روز دوم «معنویت، زنان و خانواده و سلامت»، روز سوم «ولایت‌مداری، جوانان، علم و دانش‌پژوهی»، روز چهارم «ولایت‌مداری، جوانان، علم و دانش‌پژوهی»، روز پنجم «شهیدان، جانبازان، آزادگان و صلابت و فخرآفرینی» نامگذاری شده است.

فلاحی ادامه داد: روز ششم «دفاع همه‌جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف و سربازان»، روز هفتم «وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی»، روز هشتم «نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران و روحانیت، عشایر و روستاییان و پیش‌مرگان کرد مسلمان» و روز نهم «فرماندهان، عزت‌مداران و حماسه‌آفرینان» نام‌گذاری شده است.

وی از اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس به صورت محوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی رژه نیرو‌های مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، غبارروبی گلزار شهدا، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در روز بازگشایی مدارس، خاطره‌گویی از زبان راویان دفاع مقدس در ادارات، مساجد و دانشگاه‌ها و راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی با حضور جوانان در دانشگاه‌ها را بخشی از برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

فلاحی برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی، برگزاری کنگره سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان بشرویه، پخش برنامه‌های ارزشی دفاع مقدس از صدا و سیمای استان، رونمایی از آثار ادبی و هنری، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار، برگزاری نشست‌های بصیرتی و شب شعر را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار