نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

شجاعت پیشکسوتان دفاع مقدس سبب مجد و عظمت ملت ایران شد

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: شجاعت، ایثار و مجاهدت پیشکسوتان دفاع مقدس باعث مجد و عظمت این ملت و سرزمین شده است.
کد خبر: ۵۴۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید نصیر حسینی» نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: در آیات قرآن به رسالت پیامبران و حضور مجاهدانی در کنار آنها برای بسط دین و اخلاق اشاره شده است که برای دست‌یابی به این حقیقت تا مرز شهادت پیش می‌روند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دوران طاغوت ارزش‌های دینی سرکوب می‌شد و رضاخان چکمه خود را بر گلوی این ارزش‌ها می‌گذاشت و عملاً علیه دین و اسلام بود.

حسینی بیان کرد: وقتی حجاب از سر زن برداشته شود و بستر فساد و فحشا فراهم شود، مردم به سوی ظلمت‌ها هدایت می‌شوند. عزل و نصب بیگانگان در کشور نشانه ضعف و عجز دوران پهلوی بود، آنها نتوانستند کشور ما را در مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی توسعه دهند و انسان‌های برجسته، علمی و نخبه ما را گرفتند اما مردم ما علیه آنها پیروز شدند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شجاعت، ایثار و مجاهدت پیشکسوتان دفاع مقدس باعث مجد و عظمت این ملت و سرزمین شده است، اضافه کرد: این انقلاب ادامه دارد و باید محکم بایستیم و فرزندانی در شأن و شایستگی نظام و آرمان‌های انقلاب و حکومت حضرت ولی‌عصر (عج) تربیت کنیم.

حسینی با بیان اینکه آینده ازآن مکتب اسلام و تشیع است، با اشاره به جریانات اخیر در کشور، گفت: دشمن این جریان را مدیریت می‌کند و جوانان و کسانی که به دنبال عزت و نظم و امنیت این سرزمین هستند باید حواسشان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار