فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور:

غفلت از جهاد تبیین باعث وارونه جلوه دادن واقعیات می‌شود

امیر «طاهاری» گفت: جهاد تبیین یک ضرورت و تکلیف است و غفلت از این موضوع باعث وارونه جلوه‌دادن واقعیات توسط دشمن در دفاع مقدس می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 21September 2022

غفلت از جهاد تبیین در دفاع مقدس باعث وارونه جلوه دادن واقعیات توسط دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت سالگرد هفته دفاع مقدس در استان، اظهار داشت: برگزاری رژه نیروهای مسلح و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: رژه نیروهای مسلح به صورت یگانی و خودرویی روز ۳۱ شهریورماه همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس دربزرگراه امام خمینی(ره) و با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کرمانشاه برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا جهاد تبیین را یک ضرورت و تکلیف خواند و افزود: غفلت از این موضوع باعث وارونه جلوه‌دادن واقعیات توسط دشمن در دفاع مقدسمی‌شود. امروز اگر ما در جهاد تبیین و بیان راه و مسیر شهدا کوتاهی کنیم، حقیقتا در حق این عزیزان ناسپاسی کرده‌ایم.

طاهری با بیان اینکه ارتش در زمان جنگ برای به عقب‌راندن ماشین جنگی دشمن وارد عمل می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمان صلح هم با اقتدار در عرصه مردمیاری و مواقع بحرانی همچون سیل و زلزله نقش‌آفرینی می‌کند. به برکت و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ما قدرت بازدارندگی را پشت سر گذاشته‌ایم و به مرحله اقدام پیش‌دستانه رسیده‌ایم.

عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، اهدا خون، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی، تکریم کارکنان پایور و وظیفه نمونه و رژه از جمله دیگر برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان است که امیر طاهری به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار