تجلیل پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در شهرستان خاش

همزمان با سراسر کشور و در آستانه هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان خاش امروز در مسجد سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 21September 2022

تجلیل پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در شهرستان خاشبه گزارش‌ دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با سراسر کشور و در آستانه هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان خاش امروز در مسجد سپاه این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه شهرستانی خاش در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: این آیین به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس و به منظور پاسداشت ارزش‌های سراسر شکوه و حماسه دفاع مقدس، از مجاهدت و حماسه آفرینی ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت درشهرستان خاش برگزار شده است.

ثمره حسینی با بیان اینکه هر آنچه در جهت تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که قهرمانان واقعی این کشور هستند انجام دهیم هرگز جبران حماسه بزرگی که آنها با جان خویش رقم زده‌اند را نخواهد کرد، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا از مجاهدت‌های ایثارگران و پیشکسوتان تجلیل به عمل آید و البته تجلیل از این ایثارگران و قهرمانان نباید محدود به روز و ماه شود بلکه همواره باید قدردان جانفشانی آنها باشیم که با جانشان عزت، سربلندی و آزادی کشور را تضمین کردند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها