استاندار ایلام:

پیشکسوتان دفاع‌ مقدس گنجینه‌های ارزشمند کشور هستند

«بهرام‌نیا» با بیان اینکه رشادت‌ها، مقاومت و ایستادگی مردم ایلام در دوران دفاع مقدس یکی از مفاخری ثبت شده در طول تاریخ کشور است، گفت: پیشکسوتان دوران دفاع‌ مقدس گنجینه‌های ارزشمند کشور هستند.
کد خبر: ۵۴۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ - 21September 2022

پیشکسوتان دفاع مقدس طلاهایی با عیار بالا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام، صبح امروز در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع‌مقدس و مقاومت در استان ایلام، اظهار داشت: گذر از تاریخ و مرور جنگ و دفاع‌مقدس میسر نخواهد بود، مگر اینکه این مرور را از استان ایلام شروع کنیم.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیشکسوتان دوران دفاع‌ مقدس گنجینه‌های ارزشمند کشور هستند، گفت: رزمندگان دوران دفاع‌مقدس طلا‌هایی با عیار بالا بودند که امروز لازم است، راویان دوران دفاع مقدس این طلا‌ها را با توسعه و بسط ارزش‌های دفاع مقدس همراه کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پیشکسوتان دفاع‌ مقدس، راویان خوش‌سخن هستند و باید خاطرات دوران دفاع‌ مقدس را برای جوانان بازگو کنند، یادآور شد: رشادت‌ها، مقاومت و ایستادگی مردم ایلام در دوران هشت سال دفاع‌ مقدس یکی از مفاخر ثبت شده در طول تاریخ کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار