مراسم تجلیل از ۵۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس در قم برگزار شد

مراسم تجلیل از ۵۰۰ پیشکسوت حماسه دفاع مقدس و مقاومت امروز همزمان با سراسر کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس و ارتباط مستقیم با حسینیه امام خمینی (ره)، در قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ - 21September 2022

مراسم تجلیل از ۵۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم تجلیل از ۵۰۰ پیشکسوت سال‌های ایثار و شهادت و مقاومت بسیج و دستگاه‌های استان قم، امروز در چهل و دومین سالگرد حماسه هشت سال دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور در سالن همایش موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار شد.

این مراسم همزمان با تقدیر از یک میلیون پیشکسوت در سطح کشور و به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

«سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: زیبایی‌های دفاع مقدس به اندازه‌ای زیاد است که اگر هر روز و هر زمانی به آن بپردازیم، همچنان نمی‌توانیم قدر آن را بجای آوریم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بیان اهمیت عظمت و شوکت مردم بزرگوار ایران اسلامی در سایه‌سار ولایت است.

در این مراسم، با حضور استاندار قم، آیت الله سید محمدسعیدی نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، از اشرف‌السادات منتظری مادر شهید محمد معماریان، علی آبکار رزمنده و ایثارگر بسیجی، قاسم ابوی پیشکسوت ارتش، حجت الاسلام سیف الله آذریان و محمدرضا رضانژاد از پیشکسوتان سپاه، علی اکبری از مدافعان حرم، مهرداد قائد رحمتی بازنشسته فراجا، حسن یعقوبی‌زاده بازنشسته جهاد و ابراهیم نبی‌گل بازنشسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، تجلیل شد.

تقدیر از نامبردگان به نمایندگی از ۵۰۰ ایثارگر استان صورت گرفت و قرار است سایر ایثارگران در هفته دفاع مقدس، از سوی دستگاه‌های مربوطه تجلیل شوند.

در این مراسم، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم، نعمت محسنی زرین فرمانده ارشد آجا در استان، علی اکبر خوشگفتار رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم، مصطفی ملایی از اعضای شورای اسلامی شهر قم و حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم و تعدادی دیگر از فرماندهان نظامی و مسئولان استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار