آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در «ایرانشهر» برگزار شد

آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، همزمان با سراسر کشور در سپاه شهرستان «ایرانشهر» برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ - 21September 2022

آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در «ایرانشهر» برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، امروز (چهارشنبه) همزمان با سراسر کشور در سپاه شهرستان «ایرانشهر» با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد هراتی» فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در این مراسم اظهار داشت: نقش‌آفرینی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی و بی‌نظیر است و باید برای نسل آینده تبیین شود.

سرهنگ هراتی گفت: هشت سال دفاع مقدس یکی از مقاطع مهم انقلاب اسلامی است که نقش آفرینی امام خمینی (ره) و رزمندگان در این جریان ستودنی و بی‌نظیر است.

فرمانده سپاه ایرانشهر بیان کرد: رزمندگان با خدای خویش معامله کردند و خداوند در مقابل تقدیم جان از سوی شهدا بهشت را به آنان وعده داد که سند این معامله انجیل، تورات و قرآن است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی کانونی برای حفظ ایجاد امنیت است، افزود: با وحدت، همدلی و خرد جمعی برای رسیدن به اهداف متعالی تلاش کنیم و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را برای ایجاد عدالت اجتماعی به سرانجام برسانیم.

وی افزود: تمام قوانینی را که به فساد دامن می‌زنند باید کنار زد، با حضور موثر دولتی‌ها در بین مردم اعتماد عمومی آسیب دیده را برطرف و با تلاش در تمامی سطوح برای عدالت اجتماعی حرکت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها