فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

هنر پیشکسوتان، هنر شهیدان و رزمندگان همان هنر امامشان بود

سردار آتانی گفت: هنر پیشکسوتان، هنر شهیدان و رزمندگان همان هنر امامشان بود که ایران را به خدمت اسلام گرفت.
کد خبر: ۵۴۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مسوولان استانی در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام یه هزار شهید گلگون کفن دفاع مقدس و شهدای مدافع وطن و حرم اظهار داشت: شهیدان بزرگ و فرماندهان خط شکن بزرگی همچون شهید حسن پور، افتخارات بزرگی را در تاریخ این مرز و بوم ثبت کردند و عزت لشکرهای دوران دفاع مقدس هستند.

وی گفت: فرماندهان بزرگی همچون احمد اللهیاری، فرماندهان خط شکن در رکاب شهید مهدی باکری، فرماندهان خط شکن در رکاب شهید مهدی زین الدین، فرمانده نام آور در رکاب شهید فضلی، سردار عراقی، نام آوران قزوینی بودند. چه آنهایی که به سلسله شهدا پیوستند و چه ایثارگران و رزمندگان و جانبازان، بزرگ مردانی هستند که تجلیل و یادآوری نام آنها تجلیل و تکریم از حماسه دفاع مقدسی است که اسلام را از غربت نجات داده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در تجلیل شما نام آوران حرف های گنگ بیان نخواهد شد و عمل موفقی در مقابل دیدگان ملت ایران از شما قرار دارد و مراجعه به عمل شما باید به پیوند عاشورای امام حسینی(ع) تا به امروز باشد. هنر شما پیشکسوتان دفاع مقدس همان هنر امام راحل است و امروز در چهل و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این واقعیات و افتخارات شما باید بیان شود و آنهایی که به دروغ از ایران صحبت می کنند، خود فروختگانی هستند که ارزش خاک خود را نمی دانند.

سردار آتانی عنوان کرد: هنر شما، هنر شهیدان و رزمندگان همان هنر امامشان بود که ایران را به خدمت اسلام گرفت. امام راحل می خواست انقلاب کند و مردم مومن را پای کار بیاورد و هنر امام راحل این بود که به این خاک و سرزمین بها داد. هنر امام راحل این بود که خاک ایران را کربلا کرد. کربلا بی نام امام حسین، بی ارزش است و خاک ایران نیز به وجود انسان های بزرگ همچون شما و اعتقادتان باعظمت است و ارزش یافته است.

وی افزود: دومین هنر امام این بود که سربلندمان کرد. به اراذل و اوباش داخل و خارج وطن می گوییم که هنر امام راحل این بود که اسلام را برای دفاع از ایران به میدان آورد. به دفاع مقدس باید از این منظر امام راحل توجه شود. از روزهای ورود ایران به جنگ، امام راحل، ملتش را در مکتب دفاع و ایثار و شهادت تربیت کرد تا ایران بر بزرگی دین در مقابل دیدگان جهانیان قرار گیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: کشورهای زیادی طی سال های اخیر سرزمین خود را بر اثر جنگ از دست دادند اما نتوانستند از حیثیت خود دفاع کنند چون مبنایی برای جنگیدن نداشتند. هنر امام راحل و پیروانش باید بیان شود و باید از این هنر تجلیل شود. هنر مردان خدا شهادت است و هنر شما شهیدان زنده این بود که به ما آموختید در فرهنگ دینی و ولایت و اهل بیت می شود با عزت زندگی کرد و اگر هزاران سال هم بگذرد عاشورا و فرهنگ غنی دفاع مقدس تمام نخواهد شد چون شما به سرچشمه فیاض اهل بیت متصل شده اید.

سردار آتانی در ادامه با اشاره به اقتدار پلیس ایران اضافه کرد: فراجای ما مقتدر و دارای اخلاق اسلامی است. ما تکلیف داریم با اخلاق و مدارا برادر نااهل خود را سر خط بیاوریم. شما پیشکسوتان دفاع مقدس، زبان صادق جامعه و انقلاب هستید. نظام جمهوری اسلامی امروز اوج رأفت اسلامی خود را به بازار آورده است.  حادثه تلخی که اتفاق افتاد برای ما جریحه دار است. در مقابل طوفان های روزگار می ایستیم و خم به ابرو نمی آوریم تا حوصله و فهم ما بر جهان نمایان شود. ما اهل خسته شدن و ناامیدی نیستیم بلکه اهل خرد جمعی هستیم و در محضر رهبر فرزانه و مقتدر خود هستیم.

وی افزود: ما از شما پیشکسوتان آموخته ایم که مبانی دینی خود را به میدان بیاوریم و امروز نیروی انتظامی عزیز ما با مبانی دینی و اخلاقی اش در مقابل اتفاقات اخیر از سوی عده ای نادان، با رأفت مدارا می کند. به این نیروی انتظامی باید افتخار کنیم و ما از سربازی در مکتب ولایت خسته نمی شویم و شما بر هرچه که رهبر فرزانه انقلاب امر کرد، عمل کردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها