مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

دفاع مقدس در متن جامعه ما نهادینه شده است

سرهنگ پاسدار امیری مقدم گفت: در متن جامعه ما دفاع مقدس نهادینه شده است و سند افتخار و تجلی توانمندی‌ها و اقتدار عمومی امت اسلام و به خصوص ملت ایران ماست.
کد خبر: ۵۴۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین، امروز در سالن شهید امامی استانداری قزوین با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولین استانی و پیشکسوتان دفاع مقدس استان قزوین به همراه سخنرانی ویدئو کنفرانس رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ سراسر حماسه وپرشکوه انقلاب اسلامی است ویاد آور وتجلی ایثار واستقامت رادمردان وشیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام وتبعیت از مقتدای خویش خالصانه ومجاهدانه وبا آگاهی ودرک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و دردفاع قهرمانانه ازاسلام وکیان و آب وخاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده ووظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را با ثبت حماسه های ماندگار بربرگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند وآنچه امروز اقتدار وعظمت وپیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی ،منطقه ای وبین المللی شاهد هستیم مدیون ومرهون حماسه ها ،پایداریها ، مقاومت وایثار رزمندگان ،جانبازان ،آزادگان سرافراز وخانواده های گرامی معزز شهدا وایثار گران است که تاریخ حماسی وپرافتخار هشت سال دفاع مقدس رابه زیبایی هر چه تمام تر رقم زدند.

وی ادامه داد: در متن جامعه ما دفاع مقدس نهادینه شده است و  سند افتخار و تجلی توانمندی‌ها و اقتدار عمومی امت اسلام و به خصوص ملت ایران ماست.

سرهنگ امیری مقدم افزود: به کوری چشم دشمنان اینک بعد از ۴۲ سال که جنگ برای براندازی نظام مقدس اسلامی تحمیل شد، می‌بینیم پرچم آزادگی و حق‌طلبی به اهتزار درآمده و پرچم جمهوری اسلامی از میان همه توطئه‌ها برافراشته‌تر از همیشه به اهتزاز درآمده است.

مدیرکل اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: دشمنان طاقت دیدن انقلاب و نظام اسلامی در ایران را نداشتند، اما امروز انقلاب و جبهه مقاومت گسترده شده و فرهنگ مقاومت و جهاد در بشر نهادینه شده است. این‌ها همه از برکات ایثار جامعه فرهیخته پیشکسوتان دفاع مقدس است. خدا به ما توفیق دهد بر عهد خود با امام و شهدا ثابت قدم بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار