معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خبر داد؛

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم برخوردار استان البرز

سرهنگ خورشیدی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۲۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های کم برخوردار استان البرز توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 21September 2022

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم برخوردار استان البرزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ «احسان خورشیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست مطبوعاتی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:  علاوه بر توزیع 20 هزار بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس، یگ هزار و 200 بسته لوازم تحریر به دانش آموزان کم‌بضاعت در آستانه آغاز سال تحصیلی اهدا خواهد شد و 42 سری جهزیه نیز برای زوج های کم بضاعت در نظر گرفته شده است.

خورشیدی ادامه داد: سپاه امام حسن مجتبی (ع) اهتمام ویژه‌ای در اجرای فعالیت‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس دارد گه می‌توان به تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، غبار روبی مزار شهدا، رژه نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در سطح استان اشاره کرد.

وی متذکر شد: با توجه به شعار«ما مقاوم هستیم» به عنوان شعار اصلی هفته دفاع مقدس در سال جاری بایدگفت: این شعار یک شعار بی‌پشتوانه نیست و امروز ایران از یک کشور وابسته به غرب به قدرتی منطقه‌ای و جهانی با قدرت بازدارندگی بالا تبدیل شده و این مساله باعث افتخار ایران اسلامی است که با تکیه بر فرهنگ مقاومت اسباب سربلندی آزادگان جهان را فراهم آورده است.

سرهنگ خورشیدی خاطرنشان کرد: در غرب معیار قدرت از مناسبت‌های مادی و ابزارهای بشری چون تسلیحات نظامی نشات می گیرد، اما مبنای قدرت در ایران اسلامی مبنای الهی است.

وی افزود: با تفکر الهی است که فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی با انقلاب اسلامی زاده شد و امروز واژه مقاومت از یک واژه به یک فرهنگ و یک استراتژی پیشرو در سطح جهان تبدیل شده است به گونه ای که امروز فرهنگ مقاومت هیمنه آمریکا و استکبار جهانی را در سطح منطقه و جهان  شکسته است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار