فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

امروز ارکان نظام در اوج قدرت و عزت است

سردار «خرم‌دل» گفت: امروز ارکان قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عزت است.
کد خبر: ۵۴۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ - 22September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز ارکان قدرت در نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عزت است، اظهار داشت: دشمن در برهه‌‌های مختلف درصدد ضربه زدن به ارکان نظام بوده و به بهانه‌های مختلف تلاش‌ کرده‌اند وزارت اطلاعات، ارتش و سپاه ما را هدف قرار دهند و امروز هم نیروی انتظامی مقتدر ما که امنیت داخل را به عهده دارد، هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما چه در داخل و چه در خارج از کشور از جمهوری اسلامی حساب می‌برند، افزود: امروز ارتش، سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی ما، هم از لحاظ نیروی انسانی و هم از لحاظ امکانات در اوج عزت و قدرت است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه استکبار در حال فروپاشی است و به موازاتی که سقوط می‌کنند خطرناک‌تر خواهند بود اما مردم ما هوشیار هستند.

خرم‌دل بیان داشت: کسانی که زخم خورده و فریب‌خورده هستند برای ناامن کردن جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند اما نیروی انتظامی ما مقتدرانه از ناموس و امنیت مردم حراست می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز رزمندگان تیپ ۴۸ کهگیلویه و بویراحمد نیز مقتدرانه مرزداری و برای حفظ خاک و ناموس این کشور جانفشانی می‌کنند، اضافه کرد: ما تا آخرین نفس از این انقلاب پاسداری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار