نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اروپا یکی از موانع بزرگ در مسیر بشریت است

آیت‌الله «عبادی» گفت: یکی از موانع بزرگی که جلوی راه بشر را گرفته است متأسفانه اروپا است و آنچه حاکم بر اروپا است وحشی‌گری است و این قضیه مربوط به زمانی کنونی نیست و در دوران تاریخ هم سیاست و فرهنگ آنان وحشی‌گری بود.
کد خبر: ۵۴۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ - 22September 2022

اروپا یکی از موانع بزرگ در مسیر بشریت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان، اظهار داشت: بشر باید در سیر تکاملی یک روزی به سرمنزل مقصود واصل شود در حالی که موانع وجود دارد.

‌وی با بیان اینکه همه انبیای الهی با برهان و دلیل آمدند چون اینها ابزار کار است، گفت: تمام جهان هستی قانون است بنابراین انسان باید راه صحیح را برای رسیدن به تمدن را با قانون طی کند و اینها ریشه فطری دارد چون انسان در خلقت مدنی‌الطبع است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی افزود: یکی از موانع بزرگی که جلوی راه بشر را گرفته است متأسفانه اروپا است و آنچه حاکم بر اروپا است وحشی‌گری است و این قضیه مربوط به زمانی کنونی نیست و در دوران تاریخ هم سیاست و فرهنگ آنان وحشی‌گری بود.

آیت‌الله عبادی ادامه داد: جنایاتی که اروپایی‌ها در خاک قاره آمریکا انجام دادند نمونه دیگر این وحشی‌گری اروپایی‌ها است که حدود ۶۰ میلیون مردم بومی این منطقه را کشتند و بر سر قبر آنان ایالات متحده آمریکا را ساختند و به تعبیر خودشان از همه گزینه‌ها سوءاستفاده کرده و در ایران نیز رضاخان پلید را حاکم کردند و همه فرهنگ این جامعه را زیر چکمه‌هایشان له کردند.

وی با اشاره به اینکه این وحشی‌ها، جنگ جهانی اول و دوم را به راه انداختند بعد یک دورغ به نام هولوکاست ساختند، افزود: امروز هم که ما مشکلاتی داریم از دست تفکر غربی‌هاست که متأسفانه آدم‌های مزدور آگاهانه یا ناآگاه همواره چوب لای چرخ رشد و پیشرفت کشور می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن تنها زبان قدرت را می‌فهمد که براساس آیات قرآن، آنجایی که افراد تخلف کنند و بخواهند اوضاع را به هم بریزند، اعمال قدرت کارساز است.

آیت‌الله عبادی خاطرنشان کرد: با بصیرت امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه حکیم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شاخ این غول دیوانه و وحشی شکسته شد و امروز به برکت‌ نیروهای مسلح، مظلومین عالم احساس پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار