استاندار همدان:

ایران اسلامی پیشگام در حمایت از مظلومان جهان است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: ایران اسلامی امروز پیشگام و پیش قراول در هواداری و حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان است و همچنان که تا الان مقتدر در این عرصه بوده به لطف خدا پیروزی نهایی هم در پیش است.
کد خبر: ۵۴۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 22September 2022

ایران اسلامی پیشگام در حمایت از مظلومان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (پنج‌شنبه) در رژه نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس در برابر کفر ایستادند و ثابت کردند که مردی و مردانگی در این سرزمین ریشه‌ای در اعماق تاریخ دارد و اگر ما این ایام را گرامی می‌داریم نه از این جهت است که مورد حمله و تجاوز دشمن بعثی یا به عبارتی شرق و غرب قرار گرفتیم، بلکه به جهت این است که در برابر تمامی کفر توانستیم با نیروی ایمان مقابله کنیم.

وی افزود: ملت ایران که انقلاب اسلامی  را در سایه رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) به ثمر رسانده بود، در روزهای جوانی بود که دشمن احساس کرد، می‌تواند آن را مورد آسیب قرار دهد و بعد از توطئه‌های بسیاری که برای به شکست کشیدن انقلاب انجام داد؛ نهایتا متوسل به یک حمله نظامی شد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر انقلاب با پیشکسوتان ایثار و شهادت عنوان کرد: ایشان در این دیدار فرمودند جنگ و تحمیل آن به ما برای قدرت‌های بیگانه یک امر اجتناب‌ناپذیر بود؛ اما آنچه که باعث شد مردم کشور ما در برابر این تجاوز جهانی بایستند آن نیروی ایمان و اتکا و تمسک به قرآن بود.

وی متذکر شد: واقعا در آن ایام نیروهای مسلح ما و مردم دست خالی بودند؛ نیروهای مسلح به جهت سال‌هایی که قبل از انقلاب مورد توجه غرب قرار گرفته بود فرماندهان آن بعضا فرار کرده بودند یا نبودند و فرماندهان بعد از انقلاب تجارب چندانی در مقابله و مواجهه با دشمن نداشتند؛ اما با دلیرمردی و پایمردی محکم و استوار ایستادند؛ جوانانی که شاید تجربه کم داشتند اما ایمان قوی و راسخ داشتند.

دفاع مقدس سراسر پر از ایثار است

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس سراسر پر از ایثار و ایثارگری است. در همه بخش‌های نیروهای مسلح؛ ارتش قهرمان ما، عزیزان جان بر کف سپاه و بسیجیان که همگی با دلاوری و با دست خالی با تمام توان اقتدار و توانایی کشور را رقم زدند.

وی تصریح کرد: ما در طول دوران دفاع مقدس شاهد افتخارآفرینی‌هایی از سوی نیروهای مسلح، بسیجیان، جان برکفان سپاه و به نوعی دلدادگان اسلام، قرآن و ولایت بودیم و این یک گنجینه بسیار گرانبها برای ما است که باید برای نسل‌های بعدی به امانت بسپاریم و یک میراث گران‌بها است.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: امروز دشمن بعد از اینکه در دوران دفاع مقدس نتوانست بر ما چیره شود، به دنبال اقدامات ترکیبی و جنگ نرم به پا خواسته؛ او با مهندسی و با تدابیر فرهنگی می‌خواهد مردم ما را فریب دهد؛ اما زهی خیال باطل، این ملتی که فرهنگ و اعتقادات او ریشه چند هزار ساله دارد در طول این ۱۴۰۰ سال ثابت کردند که پیوند بین مردم ایران با اعتقاداتشان و احکام قرآن ناگسستنی است و با این تبلیغات ظاهری و  اقدامات بچه‌گانه نمی‌توانند مردم ما را از این مدار و مسیر خارج کنند.

دشمن تمام اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده است

وی با تاکید بر اینکه مردم ما ثابت کردند در سخت‌ترین روزها در کنار اعتقادات خودشان و در کنار ولایت و رهبری هستند و خواهند بود و تردیدی در این نیست، افزود: امروز دشمن تمامی اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده و سعی می‌کند که بین حاکمیت و مردم فاصله بیندازد اما زهی خیال باطل، و باید امروز با هوشیاری و بیداری در برابر این اقدامات بایستیم؛ همچنان که ایستاده ایم.

استاندار همدان ادامه داد: تاکنون دشمن از هر ابزار و وسیله‌ای استفاده کرده از تحریم اقتصادی، فضای تبلیغاتی و جنگ نرم و امروز فضای مجازی را به عنوان مهمترین ابزار در اختیار دارد و بر علیه مردم و کشور ما از آن استفاده می‌کند.

وی متذکر شد: مردم ایران ایستاده‌اند و به امید خدا از این امتحان سربلند بیرون خواهند آمد، امروز به مدد الهی و با رهبری رهبر انقلاب نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند؛ نیروهای مسلح ما در نهایت قدرت بازدارندگی هستند و در بخش‌های مختلف در نیروی هوایی، پدافند، نیروی زمینی و دریایی، سپاه، صنایع موشکی و البته در مبحث انرژی هسته‌ای که بنابر فتوای رهبر انقلاب از آن برای مسائل صلح‌آمیز استفاده می‌کند، توانمند است. 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به جنایت‌هایی که بر سر مظلوم مردم یمن آورده‌اند، گفت: ایران اسلامی امروز پیشگام و پیش قراول در هواداری و حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان است و همچنان که تا الان مقتدر و پیروز در این عرصه بوده، به لطف خدا پیروزی نهایی هم در پیش است و افق و چشم‌انداز پیروزی ملت ایران نزدیک است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بایستی با آگاهی و بصیرت  فرزندان خودمان را در عرصه و صحنه میدان در مقابله با استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه حمایت کنیم، به ویژه نیروی مقتدر انتظامی که این روزها مورد بی مهری قرار گرفته و در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته. البته همه ما در رأس رهبر انقلاب و همینطور نیروهای مسلح سپاه و بسیج در کنار آنان هستیم و حمایت تام و تمام را اعلام می‌کنیم.

نیروی فراجا پاره تن مردم است

استاندار همدان متذکر شد: نیروی فراجا پاره تن مردم است، این عزیزان امروز بایستی با تمام توان در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن بایستند. دشمن ما  همچنان که بعد از فردای پیروزی انقلاب به فکر تجزیه کشور بود، امروز از آن حال و هوا بیرون نیامده اما زهی خیال باطل و در طول ۴۳ گذشته مردم ثابت کردند که اجازه نخواهند داد و امروز با اقتداری که در نیروهای مسلح ما است دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.

وی در پایان تاکید کرد: اگر کسی بخواهد کوچکترین نگاهی به مرزهای این کشور داشته باشد او را در خانه خودش مورد حمله قرار خواهیم داد و این قدرت به مدد الهی و با رهبری و فرماندهی معظم کل قوا ایجاد شده و امروز رئیس جمهور که در کنار ولایت و پشت سر او قدم به قدم در حال حرکت است و تمام نیروهای اجرایی کشور در این مسیر هستند و کوچکترین تردیدی در این مسیر نیست و پیروزی از آن ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار