فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی:

حفظ امنیت کشور و پایداری نظام جمهوری اسلامی از اهداف نیروی مسلح است

امیر «شاطری» با تأکید بر اینکه حفظ امنیت کشور و پایداری نظام جمهوری اسلامی از اهداف نیروی مسلح است، گفت: به دنیا اعلام می‌کنیم به هر کسی و هر کشوری که قصد تجاوز به این آب و خاک را داشته باشد درسی پشیمان کننده خواهیم داد که در تاریخ نوشته شود.
کد خبر: ۵۴۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ - 22September 2022

حفظ امنیت کشور و پایداری نظام جمهوری اسلامی از اهداف نیروی مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم ستاد «جلیل شاطری» فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: هر آنچه ما در ایران اسلامی داریم از برکت دفاع مقدس است چون در برابر مستکبران عالم ایستادیم.

وی گفت: ایران اسلامی با 35 میلیون نفر جمعیت در برابر جهان ایستاد، جهانی که دست به دست هم دادند تا با بیش از 76 کشور در برابر ما حمله کنند و ما را تحریم کردند اما چون در طول تاریخ ما نه باج‌خواهی کردیم و نه باج به کسی دادیم، دلاوری رزمندگان اسلام باعث شد با وجود تمام تکنیک و تاکتیک دشمنان مبتنی بر تجهیزات، آنان را به عقب راندیم.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس به ایران اسلامی اقتداری داد که ماحصل آن خودباوری و باور ملی است، عنوان کرد: به پشتوانه نیروهای مسلح، خون پاک شهیدان و مردم امروز جمهوری اسلامی از جایگاه مقتدرانه‌ای در منطقه برخوردار است.

شاطری گفت: امروز اهداف و راهبرد جمهوری اسلامی ایران بر مبنای قدرت بازدارندگی آن است و با تسلیحات دورزنی، نقطه‌زنی و پرنده‌های بدون سرنشین برای کشورمان آسمان و زمینی امن را فراهم می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت کشور و پایداری نظام جمهوری اسلامی از اهداف نیروی مسلح است، تأکید کرد: منافع آمریکا در هر جایی که برای ما ایجاد مزاحمت کند آن را آزار خواهیم داد و این امر را در دریا و عین‌الاسد به آنان نشان دادیم.

‌فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی ‌خاطرنشان کرد: مکتب ما حسینی و اسلام و راه سلیمانی و صیادشیرازی‌ها است و به دنیا اعلام می‌کنیم به هر کسی و هر کشوری که قصد تجاوز به این آب و خاک را داشته باشد درسی پشیمان کننده خواهیم داد که در تاریخ نوشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار