استاندار سیستان و بلوچستان:

تمام ارزش‌های دینی ما در دفاع مقدس متبلور شده بود

«مدرس خیابانی» گفت: تمام ارزش‌های دینی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس از سوی رزمندگان متبلور شده بود و امروز ما نیازمند ترویج این ارزش‌ها در درون جامعه هستیم.
کد خبر: ۵۴۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 22September 2022

تمام ارزش‌های دینی ما در دفاع مقدس متبلور شده بودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «حسین مدرس خیابانی» استاندار سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح که همزمان با ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی و حمله رژیم بعث عراق به جمهوری اسلامی و شروع هفته دفاع مقدس با حضور نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج در زاهدان برگزار شد اظهار داشت: تمام لحظه‌های دفاع مقدس افتخار آفرینی بوده و همچون یک حصار در طول ۴۳ از پیروزی انقلاب اسلامی حافظ نظام و انقلاب اسلامی بوده است.

وی عنوان کرد: مجموعه ارزش‌های دینی ما در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی متبلور شد و اگر بخواهیم اشاره کنیم به همه آنچه که به عنوان ارزش‌های اولیه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی مطرح شد همه آنها در تمام صحنه‌های جنگ تحمیلی توسط فرزندان، جوانان و رمندگان ما خلق شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ایمان به خدا، ایمان به هدف و راه و عقیده بزرگترین ارزش و راهنما و مسیر برای حرکت در دفاع مقدس بود.

این مسئول ادامه داد: خلوص نیت و کار تنها برای رضای خدا و دست کشیدن از مادیات و دارایی‌های دنیایی از دیگر ارزش‌هایی بود که به وضوح در دوران دفاع مقدس از جوانان و رزمندگان ما دیده شد.

مدرس خیابانی افزود: ایثار و از خودگذشتگی مهمترین عامل و عنصر برای پیشبرد اهداف جنگ تحمیلی بود و به عینه دیدیم که امروز هر موقع صحبت از ایثار و از خودگذشتگی می‌شود رزمندگان و جوانان ما در دفاع مقدس به عنوان الگوها و اسوه‌های این حرکت عظیم مطرح می‌شوند.

وی تصریح کرد: ولایتپذیری و تسلیم محض بودن یکی از مهمترین خصوصیات رزمندگان بود و اینکه امروز می‌گوییم که دشمن هر جا ورود کرده و ما هدف، الگو و اسوه را گم نکردیم و تسلیم محض ولایت فقیه بودیم مطمئن باشیم که خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حب به وطن و وطن پرستی یکی دیگر از ارزش‌های دفاع مقدس بود و غلبه اراده بر مادیادت و امکانات در این دوران در بین رزمندگان ما نمود پیدا کرده بود.

وی افزود: مجاهدت، کار بی امان و شبانه روزی یکی دیگر از ارزش‌های دفاع مقدس است و آن چیزی که امروز به عنوان الگو و راه نجات کشور مطرح می‌شود.

مدرس خیابانی ابراز داشت: خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل یکی دیگر از ارزش‌های دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود. وقتی تمام عملیات‌های رزمندگان را مشاهده می‌کنیم می‌بینیم که با دست خالی با ماشین امکانات دشمن که از همه جای دنیا تغذیه می‌شد با دست خالی و با این ابتکارات در برابر آنان ایستادگی کردند.

وی بیان داشت: کمک و دستگیری و مهربانی را به وضوح در دوران دفاع مقدس می‌توان از مردان و زنان در پشت جنگ دید و امروز اینها باید به عنوان یک ارزش و دارایی در ادامه پیشرفت اعتلای جمهوری اسلامی مطرح شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خودباوری و اعتماد به نفس یکی دیگر از ارزش‌های دوران دفاع مقدس بود آن چیزی که امروز در بین جوانان ما باید رواج یابد.

این مسئول تصریح کرد: امروز آن چیزی که بیشتر به آن احتیاج داریم اعتماد به نفس و خودباوری است و این باید در جامعه نهادینه شود.

مدرس خیابانی یادآور شد: خودباوری و اعتماد به نفس آن چیزی که رزمندگان ما در دوران هشت سال جنگ تحمیلی اثبات کردند با وجود اینکه همه قدرت‌های جهانی در برابر ایران ایستادند حتی یک لحظه خودشان را نباختند و این باید امروز در جامعه مطرح شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با وجود تمام گردن کشی‌ها، تهدیدها و خط و نشان کردن‌هایی که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی دارند برای ایران می‌کشند آن چیزی که می‌تواند با آن مقابله کند حس خودباوری در بین جوانان ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار