فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است

امیر واحدی با بیان اینکه نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است، گفت: امروز کشور عزیزمان از هر زمان دیگری قدرتمندتر، عزتمندتر و سربلندتر است و این را مدیون کسانی هستیم که شبانه‌روز مشغول به علم‌آفرینی و ارتقاء توان رزم نیرو‌های مسلح هستند.
کد خبر: ۵۴۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ - 22September 2022

نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در رژه هوایی مشترک نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت ۳۱ شهریور، ضمن تشریح برنامه پروازی اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با یاری خداوند رژه هوایی مشترک نیروی هوایی ارتش و سپاه پاسداران برگزار شد.

امیر واحدی درباره هدف برگزاری رژه هوایی گفت: رژه هوایی ۳۱ شهریورماه نمایش قدرت هوایی ایران اسلامی و خار چشمی برای دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی است؛ چرا که امروز کشور عزیزمان ایران از هر زمان دیگری قدرتمندتر، عزتمندتر و سربلندتر است و این را مدیون کسانی هستیم که شبانه‌روز مشغول به علم آفرینی و ارتقای توان رزم نیرو‌های مسلح هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز قدرت بازدارندگی و در صورت لزوم قدر تهاجمی همان چیزی است که دشمنان از آن می‌هراسند. بی‌تردید این همان مولفه‌ای است که مانع از خودبزرگ‌بینی بسیاری از کشور‌های منطقه شده است.

وی گفت: هشدار می‌دهیم که کوچکترین تعرض به خاک ایران اسلامی می‎‌تواند منجر به فوران خشم نیرو‌های مسلح شود که در آن صورت قدرت نظامی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

امیر واحدی افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گسترش‌دهندگان اقتدار، عزت و امنیت در منطقه هستند، نیرو‌هایی که راهشان و هدفشان امنیت‌آفرینی و ایستادگی در برابر خودکامگی استعمار جهانی است و بر همین اساس برای تحقق اهداف خود از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد.

فرمانده نهاجا در ادامه با اشاره به انجام عملیات انتقام، تنها ۲ ساعت پس از حمله عراق به ایران در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ گفت: تفکرات کورکورانه نیرو‌های بعثی عامل شکست آن‌ها بود؛ بی آن‌که بدانند نیرو‌های مسلح کشور عزیزمان ایران بخصوص نیروی هوایی ارتش تنها پس از ۲ ساعت از این حمله پاسخ دندان‌شکنی به آنان می‌دهد. امروز نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است و همچون گذشته دارای کارکنان متعهد، متخصص و ولایی است که خود را فدایی ملت و کشور می‌دانند.

امیر واحدی در پایان خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ما حافظان امنیت و آرامش ایران اسلامی هستند که هیچ‌گاه از عقاید و باور‌های خود دست برنداشته و با تمام توان در راستای حفظ امنیت و اقتدار این مرز و وبوم پیش می‌روند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار