فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

دفاع‌ مقدس مایه عزت و سربلندی ما است

سردار «شاکرمی» با بیان اینکه دفاع‌ مقدس مایه عزت و سر بلندی ما است گفت: دفاع‌ مقدس تاج عزتی بر سر ما و نقطه روشنی است که روشنایی می‌بخشد.
کد خبر: ۵۴۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ - 22September 2022

دفاع‌مقدس مایه عزت و سربلندی ماست////سلام اینترنت تا کنون قطع بودهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، امروز (۳۱ شهریور) در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تسلیت مناسبت‌های ایام صفر، اظهار داشت: از همه کسانی که در برگزاری اربعین باشکوه امسال حماسه‌هایی ماندگار در روزهای متمادی، سخت و فشرده با کار، تلاش و مجاهدت حضور داشتند و از همه نیروهایی که در میدان بودند، قدردانی می‌کنم.

وی عنوان کرد: هفتصد سال تاریخ ایران، تاریخی مفقوده و سردرگم است، حملات مکرر بیگانگان و جدا شدن بخش‌های از ایران در طول این هفتصد سال، توسط پادشاهان ظالم کشور قابل مشاهد است، تاریخ بخش‌هایی از ننگ آنها را به خود اختصاص داده است و این یک فراز بلند از فراز و فرودهای ایران اسلامی است که در طول سال‌های متمادی مورد حمله و طمع بیگانگان قرار گرفته است.

این مسئول عنوان کرد: به حول و قوه الهی با انسجام و همدلی و همراهی، افرادی که ناآگانه و احیانا آگاهانه و یا اینکه در پازل دشمن قرار دارند، مقدرانه جمع خواهیم کرد، خرابکاری، شیطنت و در پازل دشمن قرار گرفتن در میان مردم فهیم و بصیر ما جایی ندارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان داشت: دشمن وقتی پیروزی ها ما را می‌بیند، وقتی همدلی، فضای همراهی، صمیمیت و الفت قلوب و کتار هم قرار گرفتن ما را می بیند، وحدت مسئولان و نیروهای مسلح و مردم را می‌بیند، دنبال این است که شرایط جدید را به وجود بیاورد و در این روزها موضوعی پیش آمد که این من مطمئن هستم ظرف امروز و فردا این هم جمع می شود.

وی با بیان اینکه دفاع‌ مقدس مایه عزت و سربلندی ما است، گفت: دفاع‌ مقدس تاج عزتی بر سر ما و نقطه روشنی است که روشنایی می‌بخشد، دفاع‌ مقدس نسخه شفابخش ما برای عبور از مسیر‌های سخت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها