بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدذس فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و ماندگار برای نسل امروز و فرداست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 22September 2022

دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و ماندگار برای نسل امروز  و فردا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با صدور بیانیه‌ای دفاع مقدس را رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار به منزله گنجینه‌ای ارزشمند برای نسل های آینده دانست.

در این بیانیه آمده است:

هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های جوانان و مردمان این سرزمین، قله رفیع عشق به انقلاب اسلامی و نقطه اوج ایثار و تبلور زیباترین صفات انسانی بود و هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی که فرزندان برومند این مرز و بوم خلق کرده و قدرت پوشالی سلطه‌گران را با اراده‌ای مستحکم و ایمانی راسخ به شکست کشانده و یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر را ثبت کنند.

این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده بماند به خوبی حفظ شود و برای نسل های آینده بازگو گردد.

امروز به برکت خون شهیدان انقلاب و ایثارگری رزمندگان، دفاع از منافع ایران اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی رقم خورده و  فرزندان برومند ایران در هر نقطه از دنیا که منافع نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاب کند پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در می آورند و بحمدالله ره آورد این اقتدار، شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را به ملت عظیم الشان ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان استان فارس تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار