بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

تقارن بزرگداشت دفاع مقدس و اربعین حسینی سبب نورانیت این ایام می‌شود

سپاه فجر فارس با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، تقارن بزرگداشت دفاع مقدس و اربعین حسینی را سبب نورانیت این ایام دانست.
کد خبر: ۵۴۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ - 22September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سپاه فجر فارس به مناسبت سی و یک شهریور ماه و فرارسیدن هفته دفاع مقدس، با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک این هفته، تقارن بزرگداشت دفاع مقدس و اربعین حسینی را سبب نورانیت این ایام دانست.

در این بیانیه آمده است:

بزرگداشت دفاع مقدس یادآور این مضمون و راهبرد معنوی است که ملت بزرگ ایران یک جنگ بزرگ تحمیلی جهانی را به دفاعی مقدس تبدیل نمود.

این تهدید، تبدیل به فرصتی درخشان وگنجی شد دارای ابعاد معنوی برخاسته از اسلام نابی که امام (ره) آن را احیاء نموده است. این گنج به معنای ساخته شدن افرادی همچون شهید سلیمانی، شهید خراز، شهید دوران، شهید ستاری و دیگر مردان بزرگی بود که سنگ شخصیت خود را در کارزار حق و باطل و در مکتب سالار شهیدان اباعبدالله (ع) مبدل به نگین تهذیب و کارآمدی برای اسلام و ایران و امت اسلامی نمودند.

دفاع مقدس به واسطه فضای الهی و حضور عناصر اهل ایمان و باور، یک نمونه عینی و تحقق بخش بارز معرفت دینی و نماندن در ادبیات دینی است و این یک شریان روشن و مصداق راه انسان‌هایی است که خداوند متعال بدان نعمت بخشیده است؛ این شریان برخاسته از صراط مستقیم کلید اصلی توفیقات عرصه زندگی اجتماعی و سیاسی امروز ایران و امت اسلامی است.

امسال که بزرگداشت دفاع مقدس در تقارن اربعین حسینی است نورانیت این راه و کاروانیان آن بیشتر گشته است؛ نوری که دشمنان در صدد خاموش کردن آن با آتش فتنه و به حاشیه راندن آن در شرایط کنونی هستند.

ملت ایران با تجربه الهی دفاع مقدس و دل سپردن به نوای حماسه حسینی که پیاده‌روی میلیونی ایرانیان و سایر شیعیان از امت اسلامی جلوه‌ای از آن است، هر تهدیدی را تبدیل به فرصت خواهد کرد و هر مانعی را در طی نمودن راه روشن و پیمودنی خود ازمیان برخواهد داشت‌. سلام و درود خدا بر شهیدان این راه پرافتخار و صادقین در این طریق و پویندگان مسیر‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار