پیام سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۴۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ - 22September 2022

پیام سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بزرگداشت یاد و خاطره راد‌مردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) و در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، در طی 8 سال ایثار و مقاومت دلیرانه، حماسه‌های ماندگاری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ثبت کردند.

دفاع مقدس، برای ایران و ایرانی، تنها یک رویارویی نظامی با دشمن اشغالگر نبود بلکه احیاء‌کننده خودباوری ملتی بود که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی کرده و در تأسی از الگو و اسوه جاودانه خود سالار شهیدان حضرت حسین‌ابن‌علی علیه السلام، بیرق آزادگی را باردیگر بر قله‌های افتخار به اهتزاز درآوردند.

هشت‌سال دفاع‌مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌سازی است که باید برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.جنگ تحمیلی ۸ ساله به عنوان یک توطئه جهانی علیه جمهوری اسلامی که با هدف نابودی انقلاب و سلطه مجدد قدرت‌های استکباری به این سرزمین آغاز شده بود در پایان نه تنها به شکست صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن به‌ ویژه ابرقدرت‌های شرق و غرب و رژیم صهیونیستی منجر و سربلندی ایران اسلامی را رقم زد بلکه مقدمه‌ای برای ورود ایران و ایرانی بر قله‌های عزت و پیشرفت در مقیاس جهانی شد.

تمسک به حبل‌المتین دفاع‌مقدس، پشتوانه محکم صیانت نظام و ملت ایران از گزند فتنه‌ها، توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های بیگانگان و ضدانقلاب داخلی و خارجی بوده و است.

اینک در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس جامعه مداحان و شاعران بسیجی وخادمیاررضوی و هیئت های مذهبی استان سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن این مرز وبوم وتجدید میثاق با آرمان های امامین انقلاب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیه‌ا...الاعظم (عج)، همچنین به رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه ا... )و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای همگان آرزومندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار