امام جمعه شهرستان ایرانشهر:

برگزاری کارگاه تبیین نقش زنان در دفاع مقدس در ایرانشهر

کارگاه تبیین نقش زنان در دفاع مقدس در ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ - 22September 2022

برگزاری کارگاه تبیین نقش زنان در دفاع مقدس در ایرانشهربه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، کارگاه تبیین نقش زنان در دفاع مقدس در ایرانشهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «عیسی بزمانی» امام جمعه شهرستان ایرانشهر در این مراسم اظهار داشت: حضور دلیرانه و خستگی ناپذیر زنان در دفاع مقدس هیچگاه از یاد ها فراموش نخواهد شد. زنان به حق در ادای دین خود نسبت به اسلام و به انقلاب از هیچ گونه یاری و مدد مادی و معنوی استنکاف نورزیدند.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: از جمله خدمات زنان می توان به «ایثار فرزندان خود» در راه حیثیت و اصلاح جامعه نام برد. هنوز یادمان نرفته است چه بسیار مادران سلحشوری بودند که با تربیت اولاد صالح و معرفی آنان به مراکز بسیج جهت اعزام به جبهه قوت قلب مسئولین جنگ را سبب می شدند. امروز نیز که جبهه جنگ از نوع جنگ نرم است باید مادران همچون دفاع مقدس نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام بزمانی با بیان اینکه دشمن در پی سست کردن کانون خانواده که بعنوان زیر بنایی ترین رکن و اساس یک جامعه اسلامی است گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با صرف هزینه های هنگفت سعی در بیگانه نمودن فرزندان ما با اموزه های دینی و معارف اسلامی رادارند که از این مهم خانواده ها نباید غافل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار