استاندار یزد:

دفاع مقدس، مظهر صلابت ملت در مقابل استکبار جهانی است

فاطمی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت رزمندگان پرتوان و جانبرکف اسلام و مظهر بصیرت و صلابت نیروهای مسلح و ملت قهرمان ایران مقابل استکبار جهانی است.
کد خبر: ۵۴۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ - 22September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد روز پنجشنبه در مراسم نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بزرگداشت غیرت ملت فهیم ایران در برابر شیاطین مکاری است که دسیسه پشت دسیسه و خیال خام تجاوز به منافع کشور در سر می‌پرورانند.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ادامه داد: هفته دفاع مقدس زمانه یادآوری حماسه آفرینی فرزندان امام راحل (ره) در طول آن دوران و میدان‌های مختلف است و باید همواره گرامی داشته شود.
 
این مسئول با بیان اینکه هشت سال دفاع جانانه رزمندگان اسلام، دوران پرشکوه و بی‌بدیلی است که به همه جهان فهماند که این ملت با توسل به ائمه اطهار (ع) تا ظهور منجی عالم بشریت سرافرازانه خواهد ایستاد بیان کرد: اقتدار نیرو‌های مسلح در مرز‌ها و فرامرز‌ها خواب را از چشم دشمنان خارجی و ایادی داخلی آن‌ها ربوده است.
 
به گفته فاطمی، ارتش قهرمان، سپاه سرافراز شجاع و بسیج مردمی پا در رکاب و همیشه در صحنه و سربازان گمنام امام زمان (عج) و غیورمردان فراجا که این روز‌ها مورد هجمه ناجوانمردانه مغرضان قرار گرفته‌اند همگی اجزای حصار مستحکم استقامت و دفع شر توطئه‌های دشمنان علیه ملت و کشور هستند.
 
استاندار یزد تصریح کرد: حرف اصلی ما که ملت امام حسینیم در برابر دشمنان این است که هیهات منالذله و این شعار یعنی اینکه ملت ایران بر مواضع خود در انرژی هسته‌ای ایستاده و خادمان ملت برای احقاق این حق مسلم هیچ مماشاتی نخواهند کرد.
 
فاطمی با قدردانی از نیرو‌های مسلح و رزمندگان بسیجی گفت: فریاد هیهات منالذله یعنی انتقام از قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی در مجرای قانون، یعنی نه به تسلیم در برابر دشمنان و صیانت از منافع کشور و حمایت از خادمان امنیت در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن است.
 
وی در ادامه از نیرو‌های نظامی و انتظامی که با قدرت حافظ نظم و امنیت هستند قدردانی کرد و افزود: اگرچه نیرو‌های انتظامی در این راه از معدودی نامهربانی دیدند، اما مردم با بصیرت همیشه قدردان تلاش‌های آن‌ها هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار