فرمانده سپاه الغدیر یزد:

دوران دفاع مقدس یادآور ایثار و مقاومت رادمردان و شیرزنان است

سردار زارع کمالی گفت: دوران دفاع مقدس یادآور ایثار و مقاومت و شهادت طلبی و ولایت‌مداری رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و متقدای خود خالصانه، آگاهانه و عاشقانه در دفاع از اسلام فداکاری کردند.
کد خبر: ۵۴۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ - 22September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد،  سرتیپ «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در یزد برگزار شد اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور ایثار و مقاومت و شهادت طلبی و ولایت‌مداری رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و متقدای خود خالصانه، آگاهانه و عاشقانه در دفاع از اسلام فداکاری کردند.
 
وی افزود: نیرو‌های مسلح در کنار مردم متدین، انقلابی، مقاوم و ولایتمدار با توسل به ائمه اطهار (ع) و تبعیت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان و نفوذ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و رسانه‌ای خواهند ایستاد.
 
فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه نیرو‌های نظامی و انتظامی در دفاع از دین خدا و در راستای اهداف انقلاب اسلامی آماده جانفشانی هستند از حضور تمامی نیرو‌های مسلح و فرماندهان نیرو‌های نظامی استان و مسئولان و مردم قدردانی کرد.
 
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیرو‌های مسلح استان امروز در بلوار دفاع مقدس در صفائیه در شهر یزد و مشابه آن در مناطق مختلف به نحو مناسب و پرشور برگزار شد.
 
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس چهار هزار برنامه در قالب ۵۰۰ عنوان در ۲۳ محور و ۱۴ برنامه شاخص با همکاری و مشارکت نیرو‌های نظامی و انتظامی و سایر بخش‌ها در استان اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار