رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا:

تبعیت از ولایت و وحدت ملت ایران گسستنی نیست

حجت الاسلام «جاهد» گفت: مهمترین دلیل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس توکل به خدا، اتحاد و تبعیت از ولایت بود و امروز نیز دشمنان یقین بدانند این تبعیت و وحدت ملت ایران گسستنی نیست.
کد خبر: ۵۴۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ - 22September 2022

تبعیت از ولایت و وحدت ملت ایران گسستنی نیست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «جواد جاهد» رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم غبارروبی مزار شهدا که با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری، پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای ارومیه برگزار شد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشورهایی که تحمل این پیروزی بزرگ را نداشتند همه با هم متحد با بکارگیری نیرو و تجهیزات دفاعی مختلف جنگ تحمیلی علیه ایران را به سرکردگی صدام آغاز کردند.

وی گفت: اما رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس اتکا به این آیه ﴿یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْ﴾ بود. از این رو ملت ایران با توکل به خدا، اتحاد و تبعیت از ولایت بود که توانست در دفاع مقدس پیروز بر دشمنان شود.

وی با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان تاکید کرد: 8 سال کشورهای مختلف با هجمه های سنگین با ایران جنگیدند اما نتیجه این شد که روز به روز بر اقتدار ایران افزوده تر شد بنابراین دشمنان بدانند این تبعیت از ولایت و وحدت ملت ایران گسستنی نیست. چراکه این ملت پیرو آرمان های شهدا، امام (ره)، مقام معظم رهبری و رزمندگان اسلام است.

در ادامه «مهدی فعال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی نیز ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا بر لزوم انتقال فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه تاکید کرد و گفت: پیشکسوتان به عنوان بهترین الگوی ایستادگی و مقاومت و ایثار می توانند در تقویت روحیه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار