مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

دفاع مقدس کشور را در عرصه امنیت قوی کرد

سردار «دقیقی» گفت: دفاع مقدس کشور ما را در عرصه امنیت قوی کرد. امنیت با حرف تأمین نمی‌شود و برای ایجاد امنیت باید تلاش و مجاهدت داشت تا بتوان تجهیزات بازدارنده تامین کرد.
کد خبر: ۵۴۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲ - 22September 2022

دفاع مقدس کشور را در عرصه امنیت قوی کردبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «حسین دقیقی» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران  امروز (پنج‌شنبه) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه رزن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس کشور ما را در عرصه امنیت قوی کرد. امنیت با حرف تأمین نمی‌شود و برای ایجاد امنیت باید تلاش و مجاهدت داشت تا بتوان تجهیزات بازدارنده تامین کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: کشور ما در راه صعود به قله‌های تعالی حرکت رو به جلو دارد و با نگاه به تاریخ شیعه در حال حاضر در اوج قدرت است بنابراین دشمن در صدد براندازی و نابودی این نظام مقدس اسلامی است.

سردار دقیقی تصریح کرد: دشمن بعد از انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگی و فتنه‌ها شکست خورده است و به حول قوه الهی از این به بعد هم شکست‌های پی در پی خواهد خورد.

وی با اشاره به فتنه‌های فعلی گفت: در حال حاضر علت وقوع فتنه‌های مختلف شکست‌های دشمن در عرصه‌های مختلف است. امنیت خط قرمز کشور ما است و با بر هم زنندگان آن مماشات نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار