برگزاری آیین «مهمانی لاله‌ها» به مناسبت هفته دفاع مقدس در قم

آیین «مهمانی لاله‌ها» و غبارروبی مزار مطهر شهدا عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار‌های شهدای سراسر استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷ - 22September 2022

برگزاری آیین «مهمانی لاله ها» به مناسبت هفته دفاع مقدس در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین مهمانی لاله‌ها و غبارروبی مزار مطهر شهدا عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار‌های شهدای سراسر استان قم برگزار شد.

این آیین به صورت محوری در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) با حضور هادی بادینلو معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه قم، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و پایورانی از سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد

در آیین فوق، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در سخنانی کوتاهی، ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس، پاسداشت یاد و خاطره شهدا را مسئولیتی همگانی دانست.

همچنین حاج علی مالکی نژاد از جانبازان دفاع مقدس، روایاتی را از نحوه شهادت شهدا و اسرا بیان کرد و با دفاع از عملکرد مسئولان تامین امنیت جامعه و انتقاد از اغتشاش گران، اظهار داشت: کسانی که در این ایام، چادر از سر زنان مومنه بر می‌دارند، روز قیامت هیچ پاسخی در پیشگاه خداوند برای شهدا نخواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار