امام جمعه اردکان:

باید در راه انقلاب و خدمت به مردم تلاش کنیم

حجت‌الاسلام شاکر با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است تا یاد و نام شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و خانواده‌های آن‌ها را زنده نگه داریم، گفت: وظیفه همه ما است در هر میدانی که هستیم در راه انقلاب و خدمت به مردم تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۴۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ - 24September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» امام‌ جمعه شهرستان «اردکان» در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: قرآن کریم به ما دستور می‌دهد که برای دفاع از اسلام، وطن و اعتقادات خود دائما آماده باشیم.
 
امام جمعه اردکان افزود: قرآن کریم می‌فرماید؛ دشمنان دوست می‌دارند که شما از نظر نظامی ضعیف بشوید و اسلحه خود را کنار بگذارید و در مقابل دستور می‌دهد هرچه می‌توانید در برابر دشمنان قوه و قدرت خود را زیاد کنید.
 
وی ادامه داد: در کنار قدرت نظامی و آمادگی‌های دفاعی قرآن کریم تأکید می‌کند که دل‌های سربازان اسلام باید مملو از ایمان و اعتقاد باشد.
 
امام جمعه اردکان با بیان اینکه اگر ما در کنار آمادگی‌های نظامی از نظر اعتقادی و ایمانی تقویت نشویم در میدان‌های نبرد نمی‌توانیم موفق باشیم، گفت: جهاد فی سبیل الله که یکی از در‌های بهشت است یعنی آمادگی دائمی برای فدا کردن همه هستی خود در راه خدا، اسلام و دین خدا.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است تا یاد و نام شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و خانواده‌های آن‌ها را زنده نگه داریم، تأکید کرد: وظیفه همه ما است در هر میدانی که هستیم در راه انقلاب و خدمت به مردم تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار