امام جمعه بروجرد:

ایران اسلامی امروز کشوری قدرتمند است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: ایران اسلامی امروز کشوری قدرتمند در جهان است که از پشتوانه نیرو‌های بی نظیری در ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی دارد.
کد خبر: ۵۴۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 23September 2022

ایران اسلامی امروز کشوری قدرتمند است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد در مصلای این شهرستان اظهار داشت: کشور‌های بی‌طرف نیز این قدرت بی‌نظیر جمهوری اسلامی را تایید می‌کنند، از نشانه‌های قدرت جمهوری اسلامی این است که دشمن جرات شلیک یک گلوله علیه آن را ندارد، چون می‌داند چه پاسخ قاطع و سیلی محکمی دریافت می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: این اغتشاشات اولین بار نبوده و آخرین بار هم نخواهد بود، اما هیچ کاری نمی‌توانند در برابر قدرت جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت پیش ببرند.

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی گفت: دشمنان تلاش داشتند جلوی این راهپیمایی سیاسی و دینی را بگیرند، اما نتوانستند.

امام جمعه بروجرد به پیوستن ایران به سازمان شانگ‌های بعد از ۲۰ سال اشاره کرد و ادامه داد: ۴۴ درصد جمعیت جهان عضو شانگ‌های هستند که عضویت ایران اقدام و موفقیتی بزرگ برای کشور محسوب می‌شود.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: رییس جمهور سخنرانی شجاعانه‌ای در سازمان ملل داشتند و عکس اسوه مقاومت شهید سردار سلیمانی را بالا بردند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید گفت: باید ارتباط خوبی بین خانه و مدرسه برقرار شود نقاط ضعف دانش آموزان شناسایی و برطرف شود، زیرا این‌ها سرمایه‌های آینده نظام هستند.

وی تاکید کرد: اداره صمت بروجرد پنج ماه است مدیر و سرپرست ندارد، سرمایه گذار باید به چه کسی و کجا مراجعه کند این موضوع باید هفته آِّینده تعیین تکلیف شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه ۳۸ تا ۴۰ درصد مرغ استان در بروجرد تولید می‌شود، گفت: این در حالی است که تنها یک کشتارگاه در بروجرد وجود دارد و خرم آباد که ۲۰ درصد مرغ را تولید می‌کند چهار کشتارگاه دارد که این مهم باید رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: شهرستان بروجرد باید سه شعبه تعزیرات داشته باشد در حالی که این تعداد نه تنها زیاد نشده که کم شده است و به یک شعبه رسیده است.

امام جمعه بروجرد گفت: فردا از ساعت ۹ نیز راهپیمایی در دفاع از ارزش‌ها و محکومیت هنجارشکنی‌های اخیر از میدان قیام تا میدان تختی خواهیم داشت.

امروز بعد از نماز جمعه نیز مردم شهرستان بروجرد در دفاع از انسجام ملی تجمع و راهپیمایی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار