نماینده ولی فقیه در گیلان:

دستگاه قضایی برخورد سریع و قاطع با اغتشاشگران داشته باشد

آیت الله «فلاحتی» از دستگاه قضایی خواست برخورد سریع و قاطع با اغتشاشگران داشته باشد و گفت: دشمنان به باور‌های دینی و اسلامی ما توهین کرده اند و لذا مردم مسلمان باید هوشیار باشند و خواب دشمن برای این ملت را به کابوس تبدیل کنند.
کد خبر: ۵۴۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 23September 2022

دستگاه قضایی برخورد سریع و قاطع با اغتشاشگران داشته باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه نقش دشمنان اسلام و انقلاب در فتنه انگیزی‌های اخیر کشور مشهود است، اظهار داشت: دشمنان دست از سنگ اندازی‌های کودکانه خود علیه نظام اسلامی بردارند، زیرا ملت ایران بصیر و دشمن شناس هستند.

آیت الله فلاحتی جمهوری اسلامی را مطالبه عمومی ملت ایران دانست و افزود: مردم ایران مسلمان هستند و می‌خواهند احکام الهی و دینی در این کشور پیاده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان هفته دفاع مقدس را یادآور هزاران شهید گلگون کفنی دانست که برای دفاع از مرز‌های ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و خاطرنشان کرد: ملت ایران زندگی در سایه احکام اسلام را می‌خواهند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در طول ۴۳ سال گذشته در مقابل انواع و اقسام توطئه‌های دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی مقاومت کردیم و پیروز شدیم، تاکید کرد: خون‌های پاک زیادی برای آبیاری این انقلاب و نظام ریخته شده و لذا ملت ایران هرگز این فداکاری‌ها و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها را فراموش نمی‌کنند، زیرا می‌دانند که هزینه زیادی برای انقلابشان داده اند.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه نظام سلطه و استکبار با انقلاب اسلامی، متذکر شد: امپراتوری رسانه‌ای غرب همه توان خود را به کار گرفته تا به اتهام حقوق بشر و آزادی زنان، به انقلاب اسلامی ما خدشه وارد کند؛ این در حالی است که سابقه خودشان مملو از جنایت و کشتار و زیر پا گذاشتن حقوق زنان و کودکان و استعمار و استثمار و وحشی گری است.

امام جمعه رشت، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مایه خشم دشمنان دانست و تصریح کرد: پهلوی دست نشانده استکبار بود، اما پیروزی انقلاب اسلامی دست‌های استکبار را از این کشور قطع کرد.

وی برنامه سازی، شایعه پراکنی و دروغ پردازی علبه انقلاب اسلامی را ماموریت شبکه‌های ماهواره‌ای دانست و افزود: کانال‌های فارسی زبان شبانه روزی و رایگان در حال توطئه علیه ایران هستند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر توطئه‌های حقیقی و مجازی دشمنان، خاطرنشان کرد: ملت ایران خداباور هستند و هرگز فریب ضد انقلاب‌ها و سلطنت طلبان و منافقین و ایادی استکبار را نمی‌خورند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۰ کشور دنیا به صدام کمک کردند تا ایران را نابود کنند، تاکید کرد: آن روز ما سلاحی نداشتیم، اما با توکل به خدا و اراده ملت بر دشمن فائق آمدیم؛ این در حالی است که امروز دشمنان در برابر قدرت بازدارندگی ایران حرفی برای گفتن ندارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، از مردم خواست صف خود را از اغتشاشگران و تخریب کنندگان اموال عمومی و بر هم زنندگان نظم و امنیت جدا کنند و متذکر شد: با ورود به موقع نیروی انتظامی بسیاری از آشوبگران در استان بازداشت شده اند که اصلا گیلانی نیستند و لذا مردم مراقب توطئه‌ها باشند.

وی از دستگاه قضایی خواست برخورد سریع و قاطع با اغتشاشگران داشته باشد و تصریح کرد: دشمنان به باور‌های دینی و اسلامی ما توهین کرده اند و لذا مردم مسلمان باید هوشیار باشند و خواب دشمن برای این ملت را به کابوس تبدیل کنند.

قابل ذکر است مردم مومن و نمازگزار پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی دشمن شکن محکومیت حرکات هنجارشکنانه را برگزار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار