فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نیکشهر:

هشت سال دفاع مقدس آزمونی بزرگ برای پیروزی ملت ایران است

سرهنگ نکویی گفت: هشت سال دفاع مقدس آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان،حقانیت و پایداری و پیروزی ملت ایران است.
کد خبر: ۵۴۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ - 23September 2022

هشت سال دفاع مقدس ، آزمونی بزرگ برای پیروز ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از پایوران، بسیجیان، مسئولین در کنار مردم در نماز عبادی سیاسی اهل تشیع و اهل سنت شهرستان نیکشهر شرکت کردند.

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر به همراه جمعی از پایوران و بسیجیان با حضور در مسجد جامع اهل سنت شهرستان نیکشهر، بعد از خطبه های نمازجمعه، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می‌بینند. وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند. ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

وی افزود:هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

سرهنگ نکویی در ادامه گفت: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخاسته و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشتند.

وی در پایان افزود: انگیزه حضور مردم ما دینی، عقیدتی و ملی بود. دفاع ما نبردی صددرصد شرافتمندانه بود و به همین دلیل حاضر نشدیم مقررات انسانی و اسلامی را در این جنگ زیر پا بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار