فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس جوانان را بیمه می‌کند

امیر «اغلامعلیان» گفت: دشمن هیچ گاه نتوانست گزینه نظامی را علیه ایران روی میز ببیند.
کد خبر: ۵۴۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ - 23September 2022

ترویج فرهنگ دفاع مقدس جوانان را بیمه می کند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، امیر «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه کرمان ضمن گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را تداعی‌کننده فرهنگ مقاومت و سلحشوری در تاریخ انقلاب اسلامی و منحصرترین پدیده در تاریخ انقلاب دفاع مقدس عنوان کرد.

امیر اغلامعلیان اظهار داشت: تنها گزینه‌ای که دشمنان ازجمله آمریکا هیچوقت نتوانستند بگویند روی میز است گزینه نظامی و نیرو‌های مسلح ایران است. 

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه تاریخ دفاع مقدس را اگر لحظه‌به‌لحظه ورق بزنیم، روزی نبوده که حماسه‌ای شکل نگیرد و فرهنگ عاشورایی در آن وجود نداشته باشد اظهار کرد: اگر اتحاد مقدس بین بدنه نیرو‌های مسلح و نیرو‌های مردمی نبود قطعا پیروزی‌ها به نتیجه نمی‌رسید.

وی گفت: امروز ارتباطی که بین فرهنگ دوران دفاع مقدس و فرهنگ موجود در جامعه است، باید تداعی‌بخش آن دوران باشد و ما وظیفه شرعی داریم فرهنگ آن دوران را در جامعه نشر و گسترش دهیم.

فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش تصریح کرد: ما با تجربیات آن دوران کشور را به مرحله‌ای از آمادگی و بازدارندگی و امنیت رساندیم که اجازه هیچ تعرضی را به مرز‌ها و کشور نمی‌دهیم.

امیر اغلامعلیان تصریح کرد: امروز شرایط بسیار متفاوت از دوران گذشته است کشور به مرحله‌ای از توانمندی رزمی رسیده که در هیچ وقت تاریخ نداشته است و در دفاع از مرز‌ها و کشور با هیچ کس شوخی ندارد و آمادگی به حدی است که در کوچکترین زمان به مرحله تهدید وارد شده و آن را سرکوب کنیم و سالم به آشیانه خود برمی گردیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید در تمام شئون اسلامی جاری شود گفت: اگر این فرهنگ را در کشورداری، اقتصاد، جوانان و ... ترویج دهیم به هدف‌هایمان می‌رسیم و کشور را برای همیشه بیمه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار