مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

معلمان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس میدان‌دار بودند

رضایی گفت: آموزش و پرورش‌‌، معلمان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس میدان‌داری کردند و سند افتخار ما 36 هزار لاله پرپری است که در راه این نظام و برای اعتلای این نظام خون خود را ایثار کردند.
کد خبر: ۵۴۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 24September 2022

معلمان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس میدان دار بودند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی و  هفته دفاع مقدس  زنگ مهر و ایثار با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان در مدرسه شهید یوسف‌اللهی نواخته شد.

«رضا رضایی» مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: سال تحصیلی جدید با حضور 650 هزار دانش آموز و 43 هزار معلمان فعالیت خود را به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز کرده است.

رضایی خطاب به دانش آموزان افزود: مردم ایران از نظر هوش و ذکاوت در دنیا بی نظیر هستند و هر کس از وقت و زمان خود به خوبی استفاده کرد بهترین نتیجه را خواهد گرفت ، فردا از آن شما دانش آموزان است که با بهتر درس خواند فرد موثری در جامعه خواهید شد.

این ‌مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش‌، معلمان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس میدان داری کردند و سند افتخار ما 36 هزار لاله پرپری است که در راه این نظام و برای اعتلای این نظام خون خود را ایثار کردند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کرمان خاطر‌نشان کرد: شما دانش آموزان عزیز در مدارسی تحصیل می کنید که مزین به نام شهداست پس وظیفه سنگینی دارید باید همت کرد و برای آینده‌ای پر تلاش خود را آماده کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها