استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پرچم ایران نماد هویت ملی ما است

«احمدزاده» با بیان اینکه پرچم ما نماد هویت ملی ما است، گفت: جوانان ما شهید شدند تا خاک کشورمان به دست دشمن نیافتد و هویت ملی و دینی و انقلابمان حفظ شود.
کد خبر: ۵۴۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ - 24September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سید علی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین نواختن «زنگ مهر و مقاومت» در مدرسه «وحدت» یاسوج اظهار داشت: دانش‌آموزان عزیز باید بدانند ما برای اینکه به استقلال برسیم و وابسته اجانب نباشیم و دیگران برایمان تصمیم نگیرند و خودمان هر طوری که می‌خواهیم و به واسطه اراده خودمان کشورمان را اداره کنیم، هزاران خون فدا شد.
 
وی با بیان اینکه پرچم ما نماد هویت ملی ما است و جوانان ما شهید شدند تا خاک کشورمان به دست دشمن نیافتد، افزود: در روزهای اخیر شاهد به آتش کشیدن پرچم کشورمان و توهین به مقدسات بودیم که هدف این توطئه‌ها از پای درآوردن ایرانِ قوی است و جوانان ما باید هوشیار باشند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی دیگر از هویت‌ها برای بانوان ما مسأله حجاب است، تأکید کرد: خون شهدا در راه انقلاب، هویت دینی، حجاب، عفاف و استقلال کشور فدا شده تا هویت ملی و دینی و انقلابمان حفظ شود.
 
«حسنعلی عزت‌خواه» مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با بیان اینکه ایجاد هویت در نسل آینده انتظاری است که جامعه از آموزش و پرورش دارد، گفت: اگر دانش‌آموزان ما هویت دینی و ملی خود را حفظ نکنند در تندباد جهانی منحرف می‌شوند بنابراین باید تربیت را جدی بگیریم تا بتوانیم انسان‌هایی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار