فرمانده سپاه الغدیر یزد:

تمدن نوین اسلامی زمینه‌ساز ظهور منجی عالم است

سردار «حسین زارع کمالی» گفت: تمدن نوین اسلامی زمینه‌ساز ظهر منجی عالم بشریت است، این تمدن بر سه پایه خانواده، علم و الگوها قرار دارد و دشمنان هم این سه پایه را هدف گرفتند.
کد خبر: ۵۴۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ - 24September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد در مراسم زنگ مقاومت در هنرستان دخترانه کار و دانش ۱۵ خرداد ناحیه یک یزد که با حضور مسئولان استانی برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هر عرصه‌ای که پای انقلاب و اسلام در باشد جامعه تعلیم و تربیت نیز حضور دارد.

سردار حسین زارع کمالی افزود: در زمان کرونا این عرصه تبدیل به جبهه مقابله با کرونا تبدیل شد و امروز نیز جهاد تبیین باید سرلوحه فعالیت های آموزشی قرار گیرد. تمدن نوین اسلامی زمینه ساز ظهر منجی عالم است و این تمدن بر سه پایه خانواده، علم و الگوها قرار دارد و دشمنان هم این سه پایه را هدف گرفتند.

«محمد کاظم رحیمی‌نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)  و امام حسن (ع) و امام رضا (ع) گفت: دفاع مقدس خودباوری را برای ملت ایران رقم زد. دانش آموزان اندیشمندان به ظاهر کوچک ولی با فکرهایی بزرگ باید تمدن ایرانی اسلامی را  به وسعت ایران شکل بدهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مصمم هستیم در حوزه تربیت و  آموزش تحول ایجاد کنیم تا باعث رشد و پیشرفت میسر شود. باید به این باور برسیم که روش های ترکیبی را به کار ببریم تا هم پویاتر باشیم و هم دانش آموزان را راغب کنیم برای رسیدن به زیست بهتر تلاش کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: موفقیت ما زمانی شکل می گیرد که خروجی ما آماده ورود به اجتماع باشد و توانمندی انتخاب در هر زمینه‌ای را داشته باشد و این به معنای تعلیم و تربیت است.

«محمدصالح جوکار» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت:  رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای ما آزادی و سربلندی آوردند؛ کشور چهار هزار و ۹۰۰ معلم شهید و ۳۶ هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

محمدصالح جوکار افزود: رزمندگان اسلام برای حفظ انقلاب، عزت و عظمت آفریدند و امنیت و آرامش امروز کشور ما مدیون خون شهدا و رزمندگان اسلام است. رسالت معلمان رسالت انبیاء است و این قشر نقش مهمی در تربیت نسل آینده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار