فرمانده سپاه سیمرغ عنوان کرد؛

توزیع بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی در سیمرغ

«پورقربان» از توزیع بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی در سال جاری در شهرستان سیمرغ خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ - 24September 2022

توزیع بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی در سیمرغبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسن پورقربان» فرمانده سپاه سیمرغ امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه که همزمان با هفته دفاع مقدس در مصلای شهرستان سیمرغ برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس مظهر ایثار و از خودگذشتگی و شجاعت است.

وی با بیان اینکه این هفته فرصت مناسبی است که قدرت دفاعی کشور را تبیین کنیم، افزود: امروز صحنه مقابله و مبارزه با دشمنان خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت است و به برکت تفکر انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی گفتمان خدمت صادقانه و محرومیت زدایی در کشور نهادینه شده است.

فرمانده سپاه سیمرغ گفت: جهادگران بسیج سازندگی برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد و به دنبال آن هستند که غبار محرومیت را از چهره محرومان و مظلومان پاک کنند.

این مسئول ادامه داد: تبیین نقش بصیرت و مقاومت یکی از موضوعات مهم است و باید از عبرت‌های دوران دفاع مقدس درس گرفته و در این دوران در مقابله با نظام سلطه به کار ببندیم.

پورقربان بیان داشت: شهرستان سیمرغ با مشارکت مردم و خیرین در اجرای نهضت کمک مومنانه بسیار خوش درخشید و در قالب قرارگاه کمک مومنانه بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی از اول سال ۱۴۰۱ طی ۳ مرحله در این شهرستان توزیع شده که ارزش ریالی آن بیش از ۱۰۰ میلیارد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار