زنگ مهر، مقاومت و پایداری در مدارس قم نواخته شد+ تصاویر

زنگ مهر، مقاومت و پایداری امروز با شعار مهر نبوی، بصیرت حسینی (ع) در مدارس قم و به صورت نمادین در هنرستان دخترانه فدک ناحیه ۲ آموزش و پرورش قم نواخته شد.
کد خبر: ۵۴۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ - 24September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، زنگ مهر، مقاومت و پایداری امروز به صورت نمادین در هنرستان دخترانه فدک ناحیه ۲ آموزش و پرورش قم نواخته شد.

در مراسم فوق، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی قم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش و حجت‌الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم، مسئولان آموزش و پرورش ناحیه ۲ و خادمان حرم کریمه اهل بیت (س) و برخی مسئولان دیگر نیز حضور داشتند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در این مراسم با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را با همه وجود خودشان مدیریت کردند و درس عزت و ایثار را در عمل به ما آموختند.

وی افزود: ملت ایران در هر امتحانی از ابتدای انقلاب تا امروز خوش درخشید، از فتنه‌ها، گردنه‌ها و عقبه‌ها گذشت و در عرصه‌های علمی، فنی، نظامی، دفاعی، امور پزشکی و همه عرصه‌هایی که نظام احتیاج دارد، رشد و ترقی کرد.

مراسم آغاز سال تحصیلی با پاسداشت چهل و دومین سالگرد حماسه هشت سال دفاع مقدس همراه بود و ۲۹۵ هزار و ۶۳۰ دانش آموز استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، سال تحصیلی را پس از دو سال فراگیری کرونا، به صورت حضوری آغاز کردند.

زنگ مهر، مقاومت و پایداری در قم نواخته شد/ تصاویرزنگ مهر، مقاومت و پایداری در قم نواخته شد/ تصاویرزنگ مهر، مقاومت و پایداری در قم نواخته شد/ تصاویرزنگ مهر، مقاومت و پایداری در قم نواخته شد/ تصاویرزنگ مهر، مقاومت و پایداری در قم نواخته شد/ تصاویرزنگ مهر، مقاومت و پایداری در قم نواخته شد/ تصاویرزنگ مهر، مقاومت و پایداری در قم نواخته شد/ تصاویرزنگ مهر، مقاومت و پایداری در قم نواخته شد/ تصاویرزنگ مهر، مقاومت و پایداری در قم نواخته شد/ تصاویرزنگ مهر، مقاومت و پایداری در قم نواخته شد/ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار