عملیات استشهادی در نابلس؛ ۲ سرباز صهیونیست زخمی شدند

منابع خبری گزارش دادند که یک شهروند فلسطینی با خودروی خود در جنوب نابلس، دو نظامی صهیونیست را زیر گرفته است.
کد خبر: ۵۴۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ - 24September 2022

عملیات استشهادی در نابلس؛ ۲ سرباز صهیونیست زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری عبری و عربی بعد از ظهر امروز شنبه از یک عملیات استشهادی در جنوب نابلس فلسطین خبر دادند.

پایگاه خبری «فلسطین الان» گزارش داد که یک شهروند فلسطینی با خودروی شخصی خود در نزدیکی شهرک صهیونیستی «جلعاد»، به سمت صهیونیست‌ها حمله‌ور شد تا آنان را زیر بگیرد.

این پایگاه به نقل از منابع عبری گزارش داد که در جریان این عملیات، دو سرباز اسرائیلی زخمی شده‌اند. نظامیان صهیونیست نیز پس از این عملیات، به سمت مجری عملیات تیراندازی کردند.

شامگاه پنجشنبه گذشته نیز یک عملیات شهادت‌طلبانه در رام الله صورت گرفت. این عملیات توسط یک شهروند فلسطینی در یک پمپ بنزین در منطقه مجاور جنوب غرب رام الله انجام شد.

عامل این عملیات، به شهادت رسید. در عملیات مذکور، پنج صهیونیست هم زخمی شدند.

پیش از این هم، منابع خبر از عملیات علیه نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس خبر دادند. در عملیات مذکور، یک نظامی صهیونیست، در نزدیکی «حواره» زخمی شد.

در همین ارتباط، منابع خبری سیزدهم شهریور ماه جاری، از تیراندازی به سوی یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه «غور اردن» و زخمی شدن دست‌کم پنج شخص خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عامل این عملیات ضد صهیونیستی، پنج گلوله به سمت شهرک نشینان صهیونیست شلیک کرده بود. کارشناسان بر این باورند که عملیات‌هایی از این نوع، نشانگر این است که عملیات نظامی فردی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها، پیشرفت چشمگیری کرده است.

پایان پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار