تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):

ملت بزرگ ایران در عبور از تمامی فتنه‌ها خوش درخشیده است

آیت‌الله سعیدی گفت: ملت ایران از ابتدای انقلاب تا امروز در عبور از تمامی فتنه ها، گردنه‌ها و عقبه‌ها خوش درخشیده است.
کد خبر: ۵۴۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ - 24September 2022

ملت بزرگ ایران در عبور از تمامی فتنه‌ها خوش درخشیده استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی و نواخته شدن زنگ مهر، مقاومت و پایداری در هنرستان فدک قم اظهار داشت: ملت ما به پیروی از هدایت‌های بنیان‌گذار ایران و رهبری حضرت امام خامنه‌ای ملتزم و پایبند به ارزش‌های دینی است.

آیت‌الله سعیدی افزود: ملت ایران در هر برهه‌ای که امتحانی پیش می‌آید از ابتدای انقلاب تا امروز خوش درخشید، از فتنه‌ها، گردنه‌ها و عقبه‌ها گذشتند و در عرصه‌های علمی، فنی، نظامی، دفاعی، امور پزشکی و همه عرصه‌هایی که نظام احتیاج دارد، رشد و ترقی کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را با همه وجود خودشان مدیریت کردند و درس عزت و ایثار را در عمل به ما آموختند.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات چند روز گذشته، تصریح کرد: دیروز مردم نسبت به یکی از حلقه‌های فساد و فتنه که می‌خواست جامعه را به هم بریزد، واکنش نشان دادند و به شهیدان و امام امت پیام دادند و حمایت از آرمان‌های نظام را فریاد زدند.

امام جمعه قم افزود: مردم و مسوولان فرق بین معترضان و اغتشاش‌گران را می‌دانند و در این برهه تاریخی برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب ساکت نخواهند نشست.

وی تاکید کرد: از همه مسوولان انتظامی، قضایی، بسیج و سپاه به‌خصوص در این ایام که دشمنان معرکه به پا کرده‌اند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم در سنگر دفاع از دین و حفظ این میراث گران‌سنگ موفق و موید باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار