مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان مطرح کرد؛

نقش موثر کتاب در ماندگاری حماسه‌‌های دوران دفاع مقدس

«ویژه» گفت: یکی از کارهایی که باعث ماندگاری آثار حماسه‌سازان می‌شود، بحث چاپ و نشر کتب حوزه ادبیات پایداری است.
کد خبر: ۵۴۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸ - 24September 2022

نقش موثر کتاب در ماندگاری حماسه سازان دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مسعود ویژه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان امروز (شنبه) در حاشیه افتتاح نمایشگاه ما مقاوم هستیم در غرفه کتاب ادبیات پایداری و مقاومت این نمایشگاه اظهار داشت: قطعا امروز با گذشت سالیان سال از حماسه بزرگ دفاع مقدس انجام فعالیت‌های فرهنگی در راستای معرفی این فرهنگ به نسل جوان و آینده اهمیت فراوانی دارد که یکی از قسمت‌هایی که باعث ماندگاری آثار حماسه‌سازان می‌شود بحث چاپ و نشر کتب حوزه ادبیات پایداری است.

وی افزود: استان همدان نويسندگان بزرگی در این عرصه دارد که ار جمله آنان می‌توان به سردار حمید حسام و بهناز ضرابی‌زاده اشاره کرد، همچنین جوانانی به این عرصه وارد شدند که کمک می‌کنند که آثار شهدا و ایثارگران ثبت و صبط و به نسل آینده منتقل شود.

ویژه در بخشی دیگر از سخنانش به بیان خصوصیت‌های اخلاقی شهید علیرضا شمسی‌پور شهید شاخص جامعه ورزش کشور پرداخت و گفت: شهید شمسی پور همیشه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و…  انقلاب اثرگذار و حضور چشمگیری داشت.

وی تصریح کرد: گرچه به ظاهر شهید شمسی‌پور در بین ما نیست، اما خصوصیات و اخلاق و منش این شهید بزرگوار به عنوان الگو برای جوانان این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها