اجتماع مردمی «بانوان انقلاب» در شهر کٌرد برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ مردمی «بانوان انقلاب» در لبیک به احکام نورانی قرآن و اسلام و محکومیت و اعلام انزجار از هتک حرمت به قرآن کریم، مساجد و حجاب فاطمی، فردا دوشنبه چهارم مهر رأس ساعت ۱۵ در شهر کرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ - 25September 2022

اجتماع مردمی «بانوان انقلاب» در شهرکرد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهر کرد، در پی هتک حرمت عده‌ای فریب‌خورده به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات و نیز ارتکاب حرکات هنجارشکنانه، «اجتماع بزرگ مردمی بانوان انقلاب» در چهارمحال‌وبختیاری در لبیک به احکام نورانی قرآن و اسلام و محکومیت و اعلام انزجار از هتک حرمت به قرآن، مساجد و حجاب فاطمی، در شهرکرد برگزار می‌شود.

این اجتماع مردمی فردا دوشنبه چهارم مهر رأس ساعت ۱۵ در شهر کرد، خیابان کاشانی، حدفاصل میدان آیت‌الله دهکردی و چهارراه هواپیمایی برگزار خواهد شد.

امروز سوم مهر و در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) نیز عزاداران و دوستداران اهل‌بیت (ع) در شهرکرد در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند و نسبت به حرکات هنجارشکنانه عده‌ای مزدور و فریب‌خورده اعلام انزجار کردند.

عزاداران آل‌الله در شهرکرد از میدان بسیج تا میدان ۱۲ محرم راهپیمایی و سپس در میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) اجتماع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار