قائم مقام حزب موتلفه اسلامی:

حضور مردم در صحنه فتنه‌ها را خنثی می‌کند

ترقی گفت: حضور گسترده مردم همیشه حماسه‌ساز بوده و فتنه‌ها را به‌طور کامل خنثی می‌کند.
کد خبر: ۵۴۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ - 26September 2022

حضور مردم در صحنه همه فتنه‌ها را خنثی می‌کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حمیدرضا ترقی» عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با اهمیت حضور مردم بعد از اغتشاشات اخیر در خنثی‌سازی اهداف دشمنان، اظهار داشت: این اقلیتی که در کشور دست به اغتشاش و خرابکاری زده است سعی بر این دارد تا با کمک فضای مجازی که در اختیار استکبار رسانه‌ای است خود را اکثریت جامعه جلوه دهد و برای بیگانگان طوری وانمود کند که این اقلیت اکثریت کشور هستند؛ این در حالی است که حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز گذشته نشان داد این آشوبگران در برابر اقیانوس ملت ایران ذره‌ای هستند.

وی افزود: هیچ ملت عاقل و هوشیاری سرنوشت خود را در اختیار اراذل و اوباش و افراد بی‌هویتی که متأثر از ضدانقلاب و کارگردانان بیگانه هستند قرار نخواهد داد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: حضور گسترده مردم همیشه حماسه‌ساز بوده و انقلاب را از گزند این نوع جنبش‌های ابتر و خیالی حفظ کرده است. امروز نیز بصیرت، هوشیاری و عدم همکاری مردم با این جریان‌های مخرب و بی‌هویت نظام را حفظ می‌کند. حضور مردم می‌تواند این فتنه‌ها را به طور کامل خاموش کند و اجازه ندهد که ثبات سیاسی، امنیت، آرامش و کسب و کار مردم بر هم بخورد.

ترقی درباره اهمیت قدردانی مسئولان از حضور همیشگی مردم، اظهار کرد: حفظ سرمایه اجتماعی از سوی مسئولان، مسئولیت خطیری است که مقام معظم رهبری بار‌ها به آن تاکید کرده و یادآور شده‌اند که تمامی مسئولان باید قدر مردم را بدانند و آن‌ها را در اداره کشور مشارکت دهند.

وی افزود: تاکید رهبر انقلاب بر این بوده که مشارکت مردم در اداره کشور، تنها در حوزه سیاست و حضور پای صندوق‌های رأی نیست؛ بلکه در تمام حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باید زمینه را برای مشارکت و حضور مردم فراهم کرد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: مسئولان باید روش و مکانیزم درستی را برای استفاده از ظرفیت‌های مردم جهت مشارکت در همه امور پدید آورند، همانطور که رهبر انقلاب از زمان آغاز به کار دوست سیزدهم چندین بار تاکید کرده‌اند که دولت مردمی تنها به این نیست که مسئولان در میان مردم حضور داشته باشند؛ بلکه به آن معناست که مردم در همه زمینه‌ها شریک شوند و با اعتماد به آنها، میدانی برای حضور در عرصه‌های مختلف داشته باشند.

ترقی تاکید کرد: همچنین فشار اقتصادی وارد بر مردم باید با برنامه‌ریزی درست کاهش داده شود. نباید اجازه دهیم رفاه مردم کم یا سفره آن‌ها کوچک شود. دولت باید به سیستم اجرایی خود بباوراند که خدمتگزار و نوکر این مردم هستند تا در مراجعات مردم به سیستم اجرایی بهترین پاسخگویی صورت بگیرد. همه این اقدامات می‌تواند قدردانی و جبران خوبی نسبت به حضور همیشگی مردم در صحنه باشد.

وی گفت: در کنار همه این‌ها برخورد صادقانه با مردم، اقناع‌سازی و آگاه کردن آن‌ها از برنامه‌ها و پیشرفت‌ها و همچنین ایجاد امید واقعی در جامعه می‌تواند جبرانی برای فداکاری‌های ایرانیان باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها