امام جمعه عجب‌شیر:

رمز پیروزی ما در دفاع مقدس عمل به دستورات الهی بود

حجت‌الاسلام «شربیانی» درباره علت موفقیت بزرگ ایران در دفاع مقدس گفت: امروز اگر انقلابی، مومن و اهل عمل به دستورات الهی باشیم و در مقابل دشمنان سر خم نکنیم، رمز پیروزی ما همین خواهد بود و بر استکبار غلبه خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۴۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ - 26September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در شهرستان «عجب‌شیر» امروز (دوشنبه) با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران ادارات و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مرکز آموزشی 03 شهید «برخورداری» نزاجا برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمود شربیانی» امام جمعه عجب‌شیر در این مراسم با بیان اینکه در دفاع مقدس، کشورهای مختلف با یاری «صدام» یک جنگ جهانی را علیه مردم ایران تحمیل کردند، اظهار داشت: جنگ در حالی رخ داد که در داخل کشور نیز دولت و مردم با گروهک‌های متعدد تروریستی نظیر منافقین که دست‌نشانده بیگانگان بودند، در حال مبارزه بودند.

وی با اشاره به اعمال تروریستی گروهک‌های معاند در داخل کشور افزود: سال 1360 گروهک منافقین رسما اعلان جنگ کردند و در این راه هزاران نفر را به شهادت رساندند و روزهای تلخی را برای مردم رقم زدند.

امام جمعه عجب‌شیر تاکید کرد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی را که یک نهال کوچک بود، نتوانستند از پای درآوردند؛ امروز نیز به مدد جوانان مومن و انقلابی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

حجت‌الاسلام «شربیانی» درباره علت موفقیت بزرگ ایران در دفاع مقدس گفت: قرآن کریم فرموده‌ است که اگر خدا را یاری کنید و به دستورات الهی پایبند باشید، او نیز شما را در سختی‌ها یاری کرده و ثابت قدم می‌گرداند. امروز هم اگر انقلابی، مومن و اهل عمل به دستورات الهی باشیم و در مقابل دشمنان سر خم نکنیم، رمز پیروزی ما همین خواهد بود و بر استکبار غلبه خواهیم کرد.

انتهای پیام/     

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار