خدمت‌رسانی موکب‌های وزارت دفاع به زائران امام رضا علیه‌السلام

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از خدمت‌رسانی موکب‌های این سازمان به زائران امام رضا (ع) در مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ - 26September 2022

خدمت‌رسانی موکب‌های وزارت دفاع به زائران امام رضا علیه‌السلامبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «مهدی خواجه امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از خدمت‌رسانی موکب‌های این سازمان در مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس خبر داد.

دریادار خواجه امیری ادامه داد: حضور میلیونی دلدادگان امام رضا (ع) در مشهد یک حماسه بزرگ معنوی، فکری و معرفتی است که خدمت به میهمانان و زوار باعث افتخار است.

وی افزود: به دستور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح قرارگاه اربعین وزارت دفاع بلافاصله پس از خدمت‌گزاری در مرز‌های منتهای به عراق و خدمت رسانی به زائران اربعین، موکب‌های خود را در مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس برپا کرد.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع اضافه کرد: خادمان قرارگاه عاشورائیان وزارت دفاع در موکب‌های این قرارگاه، با توزیع اقلام خوراکی و راه اندازی زیر ساخت‌های بهداشتی، پذیرای زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند.

امیر خواجه امیری با بیان اینکه روزانه در مسیر‌های پیاده روی به سمت بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) غذای گرم توزیع می‌شود، گفت: قرارگاه عاشورائیان وزارت دفاع اقدام به استقرار ۶۰ دستگاه صنعتی سیار تولید انواع نان در مسیر‌های پیاده روی کرده است که از این طریق روزانه بیش از ۱۵۰ هزار قرص نان در مسیر پیاده روی زائران توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع در پایان تأکید کرد: وزارت دفاع همسو و همراه با میلیون‌ها مردم دلداده و عاشق امام رضا (ع) و نهاد‌های مسئول کشوری و لشکری، از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به زائران امام مهربانی و رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) فرو گذار نخواهد نکرد و در این راستا امکانات خود را برای هرچه بهتر خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به عزاداران رضوی را تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها