مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

شناسایی و بازگشت پیکر شهید «عبدالحمید انجول زاده» پس از ۳۴ سال به دزفول

سرهنگ جولایی گفت: پیکر پاک و مطهر شهید «عبدالحمید انجول زاده» از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول، پس از گذشت ۳۴ سال از شهادت، شناسایی و به زودی به آغوش مردم زادگاهش باز خواهد گشت.
کد خبر: ۵۴۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 26September 2022

شناسایی و بازگشت پیکر شهید «عبدالحمید انجول زاده» پس از ۳۴ سال به دزفولبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیکر مطهر شهید «عبدالحمید انجول زاده» از شهدای هشت سال دفاع مقدس شناسایی و به زودی به زادگاهش شهرستان دزفول برخواهد گشت.

وی افزود: پیکر پاک و مطهر شهید «عبدالحمید انجول زاده» از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول، پس از گذشت ۳۴ سال از شهادت، شناسایی و به زودی به آغوش مردم زادگاهش باز خواهد گشت.

جولایی گفت: شهید انجول زاده، متولد ۱۳۴۸، در تاریخ چهارم تیرماه سال ۱۳۶۷ در پدافندی جزیره مجنون، جاویدالاثر شد که اخیراً پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر، توسط گروه‌های تفحص شهدا در جزیره مجنون کشف و از طریق آزمایشات DNA شناسایی شد.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول یادآور شد: مزار یادبود این شهید والامقام در گلزار شهدای بهشت علی شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش در مراسمی تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: زمان برگزاری مراسم‌ وداع و تشییع این شهید والامقام، به زودی از طریق رسانه های رسمی اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها