معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

امنیت پایدار مهمترین دستاورد شهدای مدافع حرم است

سرهنگ گودرزی گفت: امنیت پایدار و برقراری رفاه و آسایش مردم مهمترین دستاورد شهدای مدافع حرم است و اگر امروز فرزندان ما به راحتی و با امنیت به مراکز آموزشی می روند و سایر امورات زندگی در جریان است مرهون مجاهدت های شهدای مدافع حرم است که باید قدر بدانیم.
کد خبر: ۵۴۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 26September 2022
شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» از جوانان خوش نام و انقلابی اراک استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز (دوشنبه) در آیین بدرقه فرزندان شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» به مدرسه اظهار کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی در میدان نبرد حاضر شدند و حماسه‌های ماندگاری خلق کردند و ملت ایران و امت اسلام به شهدای مدافع حرم افتخار می‌کنند و خانواده معظم این عزیزان شایسته بزرگترین تکریم‌ها هستند.
 
وی افزود: امنیت پایدار و برقراری رفاه و آسایش مردم مهمترین دستاورد شهدای مدافع حرم است و اگر امروز فرزندان ما به راحتی و با امنیت به مراکز آموزشی می روند و سایر امورات زندگی در جریان است مرهون مجاهدت های شهدای مدافع حرم است که باید قدر بدانیم.
 
سرهنگ گودرزی با بیان اینکه شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» از جوانان خوش نام و انقلابی اراک است گفت: شهید مجیدی ویژگی‌ها و صفات ارزشمندی دارد و مهمترین ویژگی که وی را برجسته کرده بود روحیه قرآنی و اخلاق مداری او بود و این نتیجه تربیت دینی و انقلابی ایشان بود.
 
وی تأکید کرد: شهید «سعید مجیدی» امروز برای همه جوانان و نوجوانان الگو و اسوه کاملی است و باید سیره و رفتار این شهید بزرگوار در مدارس و دانشگاه ها به خوبی تبیین شود و این یک رسالت مهم است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امروز همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به همراه جمعی از مسئولین خدمت خانواده معظم شهید «سعید مجیدی» آمدیم و ضمن تجلیل از مجاهدت های این خانواده بزرگوار فرزندان شهید عزیز را تا مدرسه بدرقه می کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: ادای احترام و تجلیل از خانواده معظم شهدا یک رسالت مهم برای مسئولین است که علاوه بر ایجاد انگیزه و روحیه ما در انجام رسالت ها و مأموریت ها یاری خواهد داد و لذا تکریم خانواده معظم شهدا یک افتخار برای مسئولین است.
 
«سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت در ۱۳ خرداد سال 1400 و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست، پیکر پاک سردار شهید سعید مجیدی روز دوشنبه ۱۷ خرداد، با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم اراک تشییع و به خاک سپرده شد، از این شهید والامقام سه فرزند به یادگار مانده است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار