فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

جهاد تبیین در مقابله با توطئه‌های دشمن، مصداق دفاع مقدس است

سردار کریمی گفت: امروز دفاع مقدس همچنان در کشور ادامه دارد و جهاد تبیین در مقابله با توطئه های دشمنان از مصادیق دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۴۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 27September 2022

جهاد تبیین در مقابله با توطئه های دشمن، مصداق دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار با خانواده های معظم شهدا به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس میعادگاه عاشوراییان و حسینیان است که به ندای حسین زمان خود لبیک گفتند و در میدان های نبرد و دفاع از ارزش های اسلامی حاضر شدند و بزرگترین حماسه ها را در تاریخ رقم زدند و عاشورایی دیگر تکرار کردند.

وی با بیان اینکه خودباوری و مسئولیت پذیری مهمترین دستاورد دفاع مقدس است،گفت: این دو مولفه مهم موجب شد ایران اسلامی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند و گام دوم انقلاب باید دستاوردهای دفاع مقدس به خوبی برای جوانان تبیین و به عنوان فرهنگ نهادینه شود.

سردار کریمی تأکید کرد: دستاوردهای دفاع مقدس امروز برای جوانان باید به خوبی تبیین شود و لذا جهاد تبیین در راستای بازخوانی و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: تبیعیت از ولایت و مجاهدت های شهدا و رزمندگان در طول انقلاب اسلامی همواره رمز موفقیت کشور در بحران های مختلف بوده و اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی علیرغم توطئه های 43 ساله دشمن به برکت خون مطهر شهدا است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امت رسول الله (ص) در واکنش به هتک حرمت به مقدسات بیان کرد : حضور مردم به عنوان رکن اصلی حرکت و پیشرفت کشور همواره جامعه را از شر تهدیدات و توطئه های دشمنان بیمه کرده و مردم اجازه هیچ گونه خدشه  و  آسیب به امنیت کشور نخواهند داد.

وی تأکید کرد: حضور حماسی مردم در اجتماع بزرگ و باشکوه امت رسول الله(ص) بار دیگر وفاداری ملت به مکتب اسلام، ولایت و ارزش های اسلامی را نشان داد و موجب یأس و نا امیدی دشمنان شد.

سردار کریمی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در شرایط فعلی گفت: پاسداری از ارزش های اسلامی و جلوگیری از تحریف و مقابله جدی با جنگ شناختی دشمنان وظیفه همه مسئولین و افراد تأثیرگذار است چراکه دشمن بعد از شکست های جدی در راهبردهای 43 ساله علیه ملت به دگرگونی واقعیت ها روی آورده و در جنگ روایت ها می خواهد جای جلاد و شهید را عوض کند و واقعیت ها را وارونه جلوه دهد.

وی افزود: بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی به دنبال فراموشی یاد و مجاهدت های شهدا در همه عرصه ها هستند و دشمن نمی خواهد جوانان از شهدا به عنوان الگوهای واقعی ملت ایران بهره مند شوند و لذا همه ما در قبال زنده نگه داشتن یاد و مکتب شهدا باید حساس باشیم و به وظایف خود به درستی عمل کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز دفاع مقدس همچنان در کشور ادامه دارد و جهاد تبیین در مقابله با توطئه های دشمنان از مصادیق دفاع مقدس است،گفت: همانگونه که مردم شجاع و غیور ایران اسلامی در دفاع مقدس بزرگترین حماسه ها خلق کردند امروز در جهاد تبیین باید همه مردم نقش آفرین باشند و نسل جوان و نوجوان جامعه را از حماسه های انقلاب اسلامی به خوبی آگاه کنند.

در این آیین از خانواده های معظم شهیدان «محمد سالیانی»، «مسلم مرادی» و «مجتبی محسنی» تقدیر به عمل آمد، در این دیدار سردار «رفیعی کیا» فرمانده انتظامی استان مرکزی،امیر «صادقیان» فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، سردار «هوشیار» فرمانده آموزشگاه مالک اشتر، سرهنگ «کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی حضور داشتند.

انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها