فرمانده سپاه کربلا:

هویت شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال شناسایی شد

سردار «مسلمی» از شناسایی پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال خبر داد و گفت: خبر بازگشت پیکر مطهر شهید عزیز عصر امروز به خانواده‌اش اعلام شد.
کد خبر: ۵۴۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ - 27September 2022

پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال شناسایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز در دیدار با خانواده معظم شهید «رمضانعلی میرزایی» ضمن اعلام خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام از سال‌ها صبر و مجاهدت مادر گرانقدر و خانواده معززش قدردانی کرد.

سردار مسلمی اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید پس از ۳۸ سال در منطقه شرق دجله با پیگیری شبانه روزی گروه تفحص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشف و بعد از انجام آزمایش DNA هویت شهید عزیز مشخص شد.

وی با بیان اینکه خبر بازگشت پیکر مطهر شهید عزیز عصر امروز به خانواده‌اش اعلام شد، گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید عصر چهارشنبه ششم مهر بعد از نماز مغرب و عشاء در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران برگزار می‌شود و پس از آن مراسم وداع و تشییع پیکر این شهید در شهرستان سوادکوه برگزار خواهد شد.

سردار مسلمی گفت: مراسم و برنامه‌های پیرامون وداع و تشییع این شهید عزیز متعاقبا به اطلاع مردم ولایتمدار استان مازندران خواهد رسید.

شهید «رمضانعلی میرزایی» اهل روستای پیرنعیم شهرستان سوادکوه است که در اسفند سال ۱۳۶۳ در منطقه جزیره مجنون (شرق دجله)، در عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمد و حالا بعد از سال‌ها جاویدالاثر بودن پیکر مطهرش شناسایی، و چشم انتظاری‌های ۳۸ ساله‌ی مادر زینبی اش به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار