یادواره ۱۵۲۰ شهید تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یادواره یک هزار و ۵۲۰ شهید تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ - 27September 2022

یادواره ۱۵۲۰ شهید تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، یادواره یک هزار و ۵۲۰ شهید تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد شامگاه سه‌شنبه با حضور سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه کربلا، جمعی از مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در دهکده دفاع مقدس واقع در پارک مهرورزی شهر یاسوج برگزار شد.

سردار خادم‌ سیدالشهدا در این یادواره با بیان اینکه شهدا به تکلیفشان عمل کردند و امروز ما باید به تکلیف خود عمل کنیم، اظهار داشت: اولین موضوعی که شهدا به آن عمل می‌کردند احترام به پدر و مادر بود.

فرمانده قرارگاه کربلا با تأکید بر اینکه شهدا از ولایت فقیه با تقدیم جان و مالشان اطاعت می‌کردند، افزود: قدرت امروز ما به برکت خون شهدای والامقام است.

خادم سیدالشهدا خاطرنشان کرد: امروز بهترین امکانات و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی در اختیار جمهوری اسلامی ایران است و کشور ما جزو هفت قدرت برتر دنیا است.

وی با اشاره به نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت، گفت: داعشی‌ها درون چاه‌های آب سم می‌ریختند و به درخت‌های میوه سم می‌زدند که اگر ما از آنها خوردیم کشته شویم اما به لطف خدا، حاج قاسم آنها را از دم تیغ گذراند.

فرمانده قرارگاه کربلا ابراز کرد: دشمن از جمعیتی که در مراسم اربعین شرکت می‌کند، می‌ترسد و می‌خواهد بین مسلمانان اختلاف ایجاد کند اما ما با شهدا عهد و پیمان بسته‌ایم و به عهدمان وفادار خواهیم ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها